AD WO/MAN 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

111

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest w kategoriach: Agencje reklamowe, Agencje mediowe, Studia produkcyjne i, po raz pierwszy, Agencje PR. To nagrody za: sukcesy w branży, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów. Konkurs organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, mediowych i PR, firm interaktywnych, studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych.

W kategorii Agencje reklamowe tytuł AD WO/MAN Roku 2020 otrzymał Marcin Gaworski, CEO & partner 180heartbeats + Jung v. Matt, który w głosowaniu uzyskał 238 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (DDB, 193 pkt) oraz Karolina Kałużna (Przestrzeń, 132 pkt).

W kategorii Agencje mediowe zwyciężyła Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub, która otrzymała w głosowaniu 200 punktów. Na podium znaleźli się też: Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska, 154 pkt) oraz Anna Podskarbi (OMD Optimum Media, 98 pkt).

W kategorii Studia produkcyjne tytuł trafił do Kacpra Sawickiego, założyciela i partnera zarządzającego Papaya Films, który w głosowaniu uzyskał 221 punktów. Na podium w tej kategorii znaleźli się też: Magdalena Olak (Oto Film, 108 pkt) oraz Marcin Dworucha (F25 Production House, 107 pkt).

Pierwszą zdobywczynią tytułu przyznanego w kategorii Agencje PR została Hanna Waśko, CEO Big Picture, która otrzymała 149 punktów. Na podium znalazły się też: Katarzyna Życińska (38Content Communication, 111 pkt) oraz Agata Zeman (24/7 Communication, 85 pkt).

Po raz trzeci w historii konkursu wręczyliśmy nagrodę dla najlepszego marketera. Wybór przebiegał w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (agencje reklamowe, mediowe, PR, interaktywne, studia produkcyjne i postprodukcyjne, studia dźwiękowe) mogła wskazać najbardziej cenionych marketerów, również swoich klientów. W drugim etapie o wyborze AD Marketera Roku decydowało jury w składzie: Izabela Albrychiewicz (GroupM Poland), Maciej Lissowski (Pathfinder 23), Jerzy Minorczyk (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska), Weronika Mirowska („Press”), prof. Krzysztof Obłój (Akademia Leona Koźmińskiego), Andrzej Skworz („Press”, przewodniczący jury), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies), Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).

AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek, CMO w Banku BNP Paribas. Drugie miejsce zajął Rafał Jakubowski (mBank), a trzecie Dorota Haller (Huawei Consumer Business Group).

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2020 ogłosiliśmy podczas gali transmitowanej na żywo na Facebooku i na Press.pl.

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partnerzy kategorii Agencje public relations: Provident Polska, Press-Service Monitoring Mediów
Partnerzy kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska, Storytel
Partnerzy kategorii AD Marketer: GroupM wraz z Mediacom, Mindshare, Wavemaker
Ponadto partnerami są: Audio Network, Coloroffon, Cocosound, F25 Production House, M-sound Multimedia
Patroni medialni konkursu: newonce.radio, Nowy Marketing, Marketer+
Organizator konkursu: Magazyn „Press”


Źródło: AD WO/MAN 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej