Aga Maciejowska, founderka Plan Be Eco i jej #BriefNa2023
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...
Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…
Aga Maciejowska, founerka Plan Be Eco, startupu Plan Be Eco, który jest twórcą narzędzia do raportowania śladu węglowego w sposób niskokosztowy i niewymagający specjalistycznej wiedzy.
● Ubiegły rok był rokiem trudnym naznaczonym przede wszystkim konfliktem zbrojnym tuż za naszą wschodnią granicą.
● To co działo się w Ukrainie wiąże się również z misją mojej firmy, która jest firmą impaktową rozwiązującą problemy klimatyczne tak ważne dla nas wszystkich.
● W 2022 Zajęliśmy drugie miejsce w konkursie Huawei Startups Challenge i 50% wartości pieniężnej z tej nagrody przekazaliśmy na pomoc Ukrainie.
● Sukcesy w ciężkiej pracy founderów to tak naprawdę paliwem do podtrzymania naszej determinacji i zaangażowania w to co robimy.
● Na przestrzeni lat, rozwoju ecosystemu startowego w Polsce pojawiło się bardzo wiele talentów i ciekawych rozwiązań innowacyjnych. To co jest szczególnie ostatnio ekscytujące to fakt, że ten rynek stał się już globalny.
● Rynek startupowy spowodował, że skróciła się droga małych, startujących firm do współpracy z dużymi firmami i korporacjami.
● 2023 będzie znowu rokiem trudnym zarówno dla startupów jak i korporacji. Kluczowym hasłem będzie trakcja oraz zrównoważony rozwój.