...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Aga Maciejowska, founderka Plan Be Eco i jej #BriefNa2023

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową...

Na przełomie 2022 i 2023 rozmawiam z ekspertami z różnych dziedzin związanych z biznesem, z marketingiem, z komunikacją marketingową…

Aga Maciejowska, founerka Plan Be Eco, startupu Plan Be Eco, który jest twórcą narzędzia do raportowania śladu węglowego w sposób niskokosztowy i niewymagający specjalistycznej wiedzy.

● Ubiegły rok był rokiem trudnym naznaczonym przede wszystkim konfliktem zbrojnym tuż za naszą wschodnią granicą.

● To co działo się w Ukrainie wiąże się również z misją mojej firmy, która jest firmą impaktową rozwiązującą problemy klimatyczne tak ważne dla nas wszystkich.

● W 2022 Zajęliśmy drugie miejsce w konkursie Huawei Startups Challenge i 50% wartości pieniężnej z tej nagrody przekazaliśmy na pomoc Ukrainie.

● Sukcesy w ciężkiej pracy founderów to tak naprawdę paliwem do podtrzymania naszej determinacji i zaangażowania w to co robimy.

● Na przestrzeni lat, rozwoju ecosystemu startowego w Polsce pojawiło się bardzo wiele talentów i ciekawych rozwiązań innowacyjnych. To co jest szczególnie ostatnio ekscytujące to fakt, że ten rynek stał się już globalny.

● Rynek startupowy spowodował, że skróciła się droga małych, startujących firm do współpracy z dużymi firmami i korporacjami.

● 2023 będzie znowu rokiem trudnym zarówno dla startupów jak i korporacji. Kluczowym hasłem będzie trakcja oraz zrównoważony rozwój.

Grzegorz Kiszluk