Agnieszka Gosiewska obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzajacego Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media)

95

Agnieszka Gosiewska obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media). Elżbieta Gorajewska, po ponad 23 latach w Nielsenie, przechodzi na emeryturę, ale nie kończy swojej przygody z firmą i rynkiem badań mediowych – będzie współpracować z Nielsenem jako doradca.

Agnieszka Gosiewska będzie zarządzać całością badań mediowych Nielsena w Polsce. Kierować będzie zespołami odpowiedzialnymi obsługę ponad 170 klientów, sprzedaż rozwiązań i produktów telemetrycznych oraz cyfrowych (takich jak na przykład Digital Ad Ratings).

Mam pełną świadomość tego, że przejmuję odpowiedzialność za firmę w fascynującym czasie dla rynku. Wiem też doskonale, w jakim kierunku jako Nielsen musimy podążać. Mam bardzo doświadczony zespół i razem będziemy ciężko pracować, by tworzyć pełną synergię dla naszych produktów przeznaczonych dla telewizji tradycyjnej i mediów cyfrowych, których treści konsumowane są w internecie. To jest przyszłość branży i jestem przekonana, że nasi klienci w dalszym ciągu będą otrzymywać dokładnie to, czego od nas oczekują – niezależne, transparentne dane o najwyższej jakości, będące walutą przyjętą przez rynek. Cieszę się też, że Elżbieta Gorajewska będzie blisko Nielsena, bo jej wiedza i doświadczenie to ogromny kapitał dla całej branży – mówi Agnieszka Gosiewska, Dyrektor Zarządzająca Nielsen Audience Measurement Polska (Nielsen Media).

Nowa Dyrektor Zarządzająca Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media) związana jest z Nielsenem od kilkunastu lat. Przez ten czas Agnieszka kierowała zespołami, wdrażała nowe produkty i współpracowała z klientami w większości obszarów działalności firmy. Przez ostatnie 2 lata odpowiadała za rozwój projektów strategicznych i za zespoły client service w Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media).

Elżbieta Gorajewska, jako Dyrektor Zarządzający, kierowała całością działań Nielsen Audience Measurement (Nielsen Media) przez ponad 23 lata. Z branżą badawczą związana od ponad 35 lat. Wcześniej pracowała w GFK Polonia, a pierwsze szlify zawodowe zdobywała w CBOS. Przez kilka kadencji była Prezesem OFBOR – Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku w Polsce. Obecnie jest członkiem Komisji Odpowiedzialności Zawodowej w tej organizacji. Od wielu lat angażuje się w działania EMRO (European Media Research Organisation), jest także członkiem ESOMAR i PTBRiO. Od 2 kadencji  jest w Radzie Nadzorczej IAA – International Advertising Association. Wielokrotnie zasiadała w jury różnych konkursów branżowych, między innymi: Effie Awards. Jest także prelegentką na branżowych konferencjach w Polsce i za granicą.

Jestem dumna z tego, co razem z Nielsenem udało nam się zbudować. Firma jest niekwestionowanym liderem rynku, cieszy się ogromnym zaufaniem całej branży. Jakość naszych rozwiązań i danych potwierdzają polskie oraz międzynarodowe organizacje branżowe. Miałam wielką przyjemność pracy ze wspaniałymi ludźmi – pracownikami Nielsena i naszymi klientami. Wspólnie dyskutowaliśmy i wdrażaliśmy wiele projektów, które zmieniały obraz całego rynku – od badań mediów tradycyjnymi metodami, przez cross mediowe badania single source, po bardziej zaawansowane technologiczne projekty, jak telemetria, wykorzystanie wielkich baz danych RPD, czy pomiar digital. Wiem, że zostawiam firmę w dobrych rękach Agnieszki i wiem także, że jeszcze wiele fascynujących projektów przede mną i przed Nielsenem w Polsce – mówi Elżbieta Gorajewska.