Airly, laureat rankingu #50 Kreatywnych w biznesie, z animacją od Timecode Film Production
Firma Airly - właściciel aplikacji pozwalającej monitorować aktualny stan czystości powietrza wzmacnia działania komunikacyjne skierowane do użytkowników B2B oraz samorządów. Wiktor Warchałowski, CEO i co-founder Airly został wyróżniony w 9. edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie. Timecode Film Production jest Partnerem 10. edycji rankingu 50 Kreatywnych.
Airly to kompletny system do monitoringu jakości powietrza. W skład systemu wchodzą czujniki jakości powietrza, interaktywna mapa zanieczyszczeń, API, panel klienta i oparta na algorytmach sztucznej inteligencji prognoza jakości powietrza. Aktualne pomiary jakości powietrza są prezentowane na bieżąco w aplikacji mobilnej Airly oraz na mapach online. Airly mierzy stężenia pyłów zawieszonych PM1, PM2.5 i PM10, najważniejsze związki zanieczyszczeń gazowych (NO2, NO, O3, SO2, CO, H2S), a także podaje aktualne informacje odnośnie temperatury, wilgotności oraz wiatru.
Cieszymy się z faktu współpracy z Timecode Film Production, szczególnie, że mamy mocne przeświadczenie, że pracują tam ludzie równie mocno jak my zatroskani o dobro naszej planety i czyste powietrze w naszym kraju i na świecie. Chcemy, aby nowa animacja w językach polskim i angielskim stanowiła atrakcyjną w formie i przystępną w przekazie pigułkę wiedzy dla wszystkich naszych aktualnych i przyszłych klientów i współpracowników. Myślimy tu w szczególności o samorządach oraz odpowiedzialnych społecznie firmach, które chcą przyłączyć się do naszej walki o czyste powietrze w Polsce i na świecie
Marcin Gnat, Communication & PR Manager w Airly
Czujniki Airly są obecnie zainstalowane na pięciu kontynentach m.in. w krajach takich jak Ekwador, Indonezja, Nigeria czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Zdecydowana większość z ok. 4000 stacji pomiarowych prezentowanych na mapach Airly znajduje się w Europie – najgęstsze sieci sensorów Airly działają w Polsce, Rumunii i Wielkiej Brytanii. Celem firmy jest zbudowanie największej sieci sensorów oraz stanie się źródłem pierwszego wyboru jeśli chodzi o informacje o jakości powietrza na całym świecie.
Wiele firm technologicznych, chętnie sięga po proste animacje – tzw. explainery. Można powiedzieć, że stały się ich znakiem rozpoznawczym. Mając odpowiednio przygotowaną wersję bazową takiego fimu, po niewielu korektach w obrazie i nagraniu nowego podkładu lektorskiego, możemy uzyskać dowolną wersję językową, która wygląda jak całkowicie dedykowana na dany rynek. W oparciu o explainery można prowadzić w internecie działania reklamowe o zasięgu organicznym, jak i płatne, zasięgowe kampanie
Tomasz Dławichowski, partner i dyrektor zarządzający w Timecode Film Production
Kampanię informacyjną zespół Airly zaplanował we własnym zakresie, za produkcję animacji odpowiada dom produkcyjny Timecode Film Production, specjalizujący się w realizacji reklam, animacji i form branded content. Film powstał w 2 wersjach językowych – polskiej i angielskiej.
Źródło: informacja prasowa Timecode Film Production