Anna Czubaszek nową Dyrektorką Kreatywną w KERRIS

Zmiany na czele kreacji w agencji KERRIS: Anna Czubaszek dołączyła do zespołu, obejmując rolę Dyrektorki Kreatywnej i szefowej działu kreacji.

W swojej nowej roli, Anna Czubaszek jest odpowiedzialna za nadzór kreatywny nad działaniami KERRIS Group, budowanie i rozwijanie działu kreacji oraz wsparcie w codziennej pracy zespołu agencji. Obecnie współpracuje z kluczowymi klientami agencji oraz jest zaangażowana w projekty new business.

– Anna, z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, wnosi do zespołu nie tylko swoją bogatą wiedzę, ale także pasję i kreatywność, które bez wątpienia przyczynią się do dalszego rozwoju agencji. Jest również znakomitą liderką, która potrafi budować silne relacje ze współpracownikami oraz dba o ich rozwój i komfort – powiedział Maciej Makowski, Managing Partner w KERRIS.

Anna Czubaszek wcześniej związana była z agencjami takimi jak Isobar, GREY i VML, gdzie pracowała nad kampaniami dla marek takich jak Volvo, Tymbark, PLAY, mBank, Mazda, Tic-Tac, Guseppe, Pepco i Vileda. Jej praca została doceniona m.in. nagrodą KTR w kategorii Print dla świątecznego wydania dziennika „Fakt” oraz Innovation Awards za „Wypożyczalnię Choinek Volvo”. Anna była także członkinią jury konkursu Young Creatives Open Tik Tok 2023.

Poza pracą zawodową, Anna jest filmoznawczynią i ceramiczką, angażującą się w działalność społeczną. Kocha psy i sztukę, i jak sama mówi: gdyby miała więcej czasu i energii zaadoptowałaby więcej psów i tworzyłaby więcej pięknych przedmiotów.

***

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie „Wynik na medal” – Agencja Digital Roku 2024 według Media Marketing Polska) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 12 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, Effective Media & Marketing Awards – EMMA, Innovation, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Bonduelle, delio, Elektrownia Powiśle, Honeywell, Hortex, Jan Niezbędny, Magda Butrym, Makro, Mola, Roche, SWISS KRONO, TAURON, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.

Grzegorz Kiszluk