...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Anna Simon w zarządzie Związku Firm Public Relations

8 sierpnia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Związku Firm PR, na którym wybrano nowego członka zarządu ZFPR. Funkcję Skarbnika i Wiceprezesa objęła Anna Simon, Managing Director w agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.

Anna Simon specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Odpowiadała za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów. W Komunikacji Plus odpowiada za rozwój trzech linii merytorycznych agencji: PR korporacyjnego, produktowego i social mediów. Jest absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Collegium Civitas, Instytutu Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk. Ukończyła studia doktorskie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Cergy-Pontoise w Paryżu. Wykładowca akademicki, autorka publikacji z obszaru CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu.

Anna Simon zastąpiła Małgorzatę Bogusz, Head of Public Affairs i Partnera w agencji Vision Group, która pełniła funkcję Skarbnika i Wiceprezesa w zarządzie Związku w latach 2021-2022. Małgorzata Bogusz złożyła rezygnację z członkostwa w zarządzie ZFPR ze względu na zaangażowanie kierowanych przez nią organizacji pozarządowych w działalność związaną z niesieniem pomocy humanitarnej na rzecz Ukrainy.

Pozostały skład zarządu ZFPR na lata 2022-2024 nie ulega zmianom. Funkcję prezesa pełni Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), a wiceprezeskami są Agnieszka Bacińska (Walk PR) i Katarzyna Życińska (38 Content Communication).


źródło: Związek Firm Public Relations

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF