Atrakcje turystyczne, o jakich Wam się nie śniło

Od 12 lipca emitowany jest spot reklamujący miejsca w Polsce, które dzięki funduszom unijnym zyskały na atrakcyjności turystycznej. Kampania promuje projekty finansowane w ramach Działania 6.4 - Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym.
O jakich atrakcjach mowa? – W spocie pojawia się m.in. Toruń, Kudowa-Zdrój, Świętokrzyski Szlak Archeo-Geologiczny. Są to kompleksowe ponadregionalne projekty turystyczne o charakterze unikatowym, projekty liniowe i sieciowe obejmujące inwestycje w spójną infrastrukturę oraz takie, które stanowią wyjątkowe atrakcje turystyczne znajdujące się na liście Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Naturalnego UNESCO lub uznane przez prezydenta RP za Pomniki Historii – czytamy na stronie POT-u.
Spot emitowany będzie w prime-timie przez dwa miesiące w stacjach telewizyjnych: TVN24, TVP Info oraz Polsat News. – Powstanie spektakularnych produktów turystycznych o znaczeniu ponadregionalnym to ogromny krok w stronę nowoczesności, dzięki, któremu możemy pochwalić się konkurencyjnymi obiektami, które nie tylko spełniają europejskie standardy, ale także wyznaczają trendy – mówi Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
::
Źródło: POT