Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Klient: Mytaxi Polska, wsparcie PR: agencja Clue PR

Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można było napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można było znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami. Wszystko to w ramach niestandardowej akcji promocyjnej aplikacji Mytaxi

Cel:

  • Zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności firmy i aplikacji Mytaxi
  • Zachęcenie mieszkańców Warszawy i turystów do korzystania z aplikacji poprzez rozdawnictwo darmowych voucherów
  • Promocja rebrandingu Mytaxi i zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy

Realizacja:

  • Czas trwania: 7 maja – 27 czerwca br.
  • Rozprzestrzenienie na terenie stolicy znaków „X”, a w ich pobliżu voucherów na darmowe przejazdy – na przystankach autobusowych, przy stacjach metra oraz w środkach komunikacji miejskiej
  • Umieszczenie w ruchliwych punktach Warszawy np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszczającego się ogromnego trzymetrowego znaku X wraz z promo teamem, który zapoznawał przechodniów z aplikacją oraz rozdawał vouchery
  • Rozdawnictwo voucherów przed najpopularniejszymi warszawskimi klubami

Efekt:

  • Zwiększenie świadomości mieszkańców Warszawy i turystów na temat Mytaxi
  • Zwiększona liczba ściągnięć aplikacji – kilka razy aplikacja pojawiała się na pierwszym miejscu ściągnięć w AppStore w kategorii Travel
  • Zwiększona liczba zamówień taksówek przez aplikację Mytaxi oraz kursów z wykorzystaniem darmowych voucherów
  • Zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy, kojarzenie znaku „X” z aplikacją Mytaxi

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF