Kampania promocyjna Mytaxi – case study

Klient: Mytaxi Polska, wsparcie PR: agencja Clue PR
Od 17 maja br. w różnych miejscach Warszawy można było napotkać znaki „X”. Dodatkowo w wybranych punktach stolicy można było znaleźć darmowe vouchery na przejazdy taksówkami. Wszystko to w ramach niestandardowej akcji promocyjnej aplikacji Mytaxi
Cel:
- Zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności firmy i aplikacji Mytaxi
- Zachęcenie mieszkańców Warszawy i turystów do korzystania z aplikacji poprzez rozdawnictwo darmowych voucherów
- Promocja rebrandingu Mytaxi i zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy
Realizacja:
- Czas trwania: 7 maja – 27 czerwca br.
- Rozprzestrzenienie na terenie stolicy znaków „X”, a w ich pobliżu voucherów na darmowe przejazdy – na przystankach autobusowych, przy stacjach metra oraz w środkach komunikacji miejskiej
- Umieszczenie w ruchliwych punktach Warszawy np. na Krakowskim Przedmieściu i Polach Mokotowskich, przemieszczającego się ogromnego trzymetrowego znaku X wraz z promo teamem, który zapoznawał przechodniów z aplikacją oraz rozdawał vouchery
- Rozdawnictwo voucherów przed najpopularniejszymi warszawskimi klubami
Efekt:
- Zwiększenie świadomości mieszkańców Warszawy i turystów na temat Mytaxi
- Zwiększona liczba ściągnięć aplikacji – kilka razy aplikacja pojawiała się na pierwszym miejscu ściągnięć w AppStore w kategorii Travel
- Zwiększona liczba zamówień taksówek przez aplikację Mytaxi oraz kursów z wykorzystaniem darmowych voucherów
- Zwiększenie rozpoznawalności nowego logo firmy, kojarzenie znaku „X” z aplikacją Mytaxi