Awans Joanny Augustyniak na Strategic Project Directora V&P
Joanna Augustyniak awansowała na nowo utworzone stanowisko Strategic Project Director V&P.
W ramach nowych obowiązków obejmie nadzór nad wszystkimi zespołami pracującymi dla jednego z kluczowych klientów agencji – Volkswagen Financial Services. Do zadań Joanny należeć będzie liderowanie zespołowi składającemu się z przedstawicieli działów: client service, digital oraz social media. Do tej pory Asia z ramienia działu strategii przygotowywała projekty związane ze strategią marek VW FS, kampanie wizerunkowe, sprzedażowe i edukacyjne, działania lead nurturing, a także nadzorowała działania social mediowe – tworzenie strategii obecności i budowy contentu.
Awans Asi to nie tylko docenienie jej doświadczenia i zaangażowania w pracę. To realizacja sposobu działania V&P, gdzie wszystkie działania wynikają z przemyślanej i jasno określonej strategii.
Kacper Skocki, Chief Operating Officer w V&P
Tak jak dotychczas Joanna będzie również odpowiedzialna za planowanie strategiczne dla wszystkich marek Volkswagen Financial Services. Zmiana ta pozwoli jeszcze lepiej kontrolować realizację celów oraz budżetu marki.
Joanna Augustyniak pracuje w marketingu od ponad 9 lat. Do zespołu V&P dołączyła w 2020 roku, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner dla marek VWFS. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako Brand Manager marki Semilac, czy Head działu Digital V&P; E-commerce w NIVEA. W 2021 roku uzyskała certyfikat Dimaq Professional. Charakteryzuje się holistycznym podejściem w tworzeniu strategii marek. Awans Asi to kolejny przykład na wewnętrzne awanse V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION & PEOPLE.
Źródło: V&P