...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Awans Joanny Augustyniak na Strategic Project Directora V&P

joanna-augustyniak

Joanna Augustyniak awansowała na nowo utworzone stanowisko Strategic Project Director V&P.

W ramach nowych obowiązków obejmie nadzór nad wszystkimi zespołami pracującymi dla jednego z kluczowych klientów agencji – Volkswagen Financial Services. Do zadań Joanny należeć będzie liderowanie zespołowi składającemu się z przedstawicieli działów: client service, digital oraz social media. Do tej pory Asia z ramienia działu strategii przygotowywała projekty związane ze strategią marek VW FS, kampanie wizerunkowe, sprzedażowe i edukacyjne, działania lead nurturing, a także nadzorowała działania social mediowe – tworzenie strategii obecności i budowy contentu.

Awans Asi to nie tylko docenienie jej doświadczenia i zaangażowania w pracę. To realizacja sposobu działania V&P, gdzie wszystkie działania wynikają z przemyślanej i jasno określonej strategii.

Kacper Skocki, Chief Operating Officer w V&P

Tak jak dotychczas Joanna będzie również odpowiedzialna za planowanie strategiczne dla wszystkich marek Volkswagen Financial Services. Zmiana ta pozwoli jeszcze lepiej kontrolować realizację celów oraz budżetu marki.

Joanna Augustyniak pracuje w marketingu od ponad 9 lat. Do zespołu V&P dołączyła w 2020 roku, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner dla marek VWFS. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako Brand Manager marki Semilac, czy Head działu Digital V&P; E-commerce w NIVEA. W 2021 roku uzyskała certyfikat Dimaq Professional. Charakteryzuje się holistycznym podejściem w tworzeniu strategii marek. Awans Asi to kolejny przykład na wewnętrzne awanse V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION & PEOPLE.


Źródło: V&P

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF