Awanse w Solski Communications

Z początkiem stycznia w Solski Communications awansowało siedmioro konsultantów.
Na stanowisko Director awansowali:

Sabina Figarska, szefowa działu Brand Communications. Posiada 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od blisko 13 lat w Solski Communications. Koordynowała i realizowała wiele projektów dla takich klientów jak Amazon, Amrest, Auchan, BSH, Colgate-Palmolive, Develey, Dilmah, Dior, Grycan, Lavazza, czy SMYK. Jest członkiem grupy PR w IAB Polska, organizacji pracodawców branży internetowej, do której należy agencja.
Adam Kaliszewski, szef działu Digital Communications. Jego doświadczenie w profesjonalnej komunikacji obejmuje 18 lat, w tym od blisko 10 lat pracuje w Solski Communications. Od wielu lat specjalizuje się w komunikacji w mediach społecznościowych. Koordynował i realizował wiele kampanii i projektów dla takich klientów jak Ambasada Królestwa Norwegii, Auchan, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Henkel, Mastercard, czy Raytheon. Jest członkiem grup Social Media i PR oraz ekspertem IAB Polska.

Klaudia Mencina, szefowa działu Healthcare Communications. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od 11 lat w Solski Communications, gdzie koordynowała i realizowała wiele kampanii i projektów dla takich klientów jak Abbott Laboratories, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim, Bristol-Myers Squibb, Merck, Novartis, czy Sanofi Pasteur.
Na stanowisko Senior Manager awansowały:

Joanna Dunin-Kęplicz, wiceszefowa działu Technology Communications. Posiada 20-doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od ponad 13 lat pracuje w Solski Communications. Współtworzyła, realizowała i koordynowała kampanie i projekty dla takich klientów jak ALD Automotive, Auchan, Avaya, Cisco, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, czy Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin. Należy do grupy PR w IAB Polska.

Agata Grzeszkiewicz, dotychczas Manager w dziale Corporate Communications. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w PR, w tym 13 lat w Solski Communications, gdzie współtworzyła, koordynowała i realizowała kampanie i projekty dla takich klientów, jak Airbus, Airbus Defence and Space, Grupa Muszkieterów, czy Raytheon Technology.

Elżbieta Mańkowska-Tropiło, dotychczas Manager w dziale Technology Communications. Ma rekordowe, ponad 26-letnie doświadczenie w PR, w tym od ponad 13 lat pracuje w Solski Communications. Na swoim koncie ma wiele kampanii i projektów dla takich klientów, jak Auchan, Barracuda, Dilmah, EMC, FORTE, IFS, czy Roca.
Anna Piątkowska-Wełyczko, dotychczas Manager w dziale Brand Communications. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym od ponad 6 lat pracuje w Solski Communications, gdzie realizowała projekty dla takich klientów, jak Grycan, Develey, BSH, mBank, czy SMYK.
Firma Solski Communications (www.solskipr.pl) powstała w kwietniu 2008 r. i od lat należy do ścisłej czołówki firm PR w Polsce. Główne obszary jej kompetencji to komunikacja korporacyjna i marki, w tym opracowywanie i realizacja strategii komunikacji, szkolenia mediowe i kryzysowe, relacje z mediami, komunikacja w mediach społecznościowych oraz public affairs. W trzech dorocznych badaniach satysfakcji klientów (2019-2021) przeprowadzonych przez dom badawczy Kantar, otrzymała najwyższe na rynku oceny. Firma zatrudnia 29 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem swojego partnera międzynarodowego BCW – praktycznie na całym świecie. Solski Communications jest członkiem organizacji pracodawców branży internetowej IAB Polska.
BCW (Burson Cohn & Wolfe) jest jedną z największych światowych firm public relations i public affairs i wchodzi w skład koncernu WPP, wiodącej ogólnoświatowej sieci usług komunikacyjnych. Dodatkowe informacje są dostępne na www.bcw-global.com.
Źródło: Solski Communinications