Bolt Market wystartuje w Polsce

Logo Bolt Market

Zamawianie zakupów przez internet staje się coraz bardziej popularne. Bolt chce powalczyć o kawałek rynku dla siebie.

Trend związany z zamawianiem produktów spożywczych online w trakcie pandemii zaliczył niesamowity wzrost. W efekcie coraz więcej sklepów oraz firm chce zapewnić swoim klientom podobne rozwiązania.
Podobny pomysł ma Firma kojarzona w Polsce głównie z transportem i dostawą jedzenia. Bolt zapowiedział rozwój usługi Bolt Market na naszym rynku. Dostępny w kilku europejskich krajach zapewnia dostawy zakupów spożywczych w piętnaście minut.

“Pandemia przyspieszyła wprowadzanie usług dostawy artykułów spożywczych. Wiele osób odkryło wygodę dostarczania produktów spożywczych pod same drzwi i będzie nadal z nich korzystać, niezależnie od obowiązujących restrykcji pandemicznych. ”

Michał Dubisz, Country Manager, Bolt Food w Polsce

Jest to kolejna firma, która chce wykorzystać rosnący trend zakupów online, oferując klientom szybkie dostawy zakupów. Aktualnie na rynku funkcjonuje kilka konkurencyjnych rozwiązań, z których największe to: Lisek, Glovo, Jush oraz Swyft.
Będzie to więc nie lada wyzwanie przekonać do siebie klientów, choć duża baza istniejących użytkowników ma szanse to ułatwić.
Za wprowadzenie produktu na nasz rynek odpowiedzialna ma być Agnieszka Cymbała, która objęła stanowisko Country Managera Bolt Market w Polsce. Ma ona wnieść do organizacji doświadczenie i know-how dzięki pracy w przeszłości w takich firmach jak Glovo oraz Delivery Hero.
Nie wiadomo jeszcze kiedy należy spodziewać się startu usługi ani w jakich miastach będzie ona dostępna.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF