CCC wspiera UNICEF, aby pomóc dzieciom w pełni wykorzystać ich potencjał, pomóc spełnić ich pasje i marzenia

160

Grupa CCC jako pierwsza polska spółka została globalnym partnerem UNICEF i przez najbliższe 3 lata będzie przekazywać środki pieniężne na rzecz pomocy dzieciom na świecie. CCC zawsze wspierało działania charytatywne, a teraz, dzięki sile swojej marki i  rosnącemu międzynarodowemu sukcesowi, zdecydowało się na współpracę z największą organizacją humanitarną i rozwojową działającą na rzecz dzieci.

 

Każdy z nas może realnie przyczynić się do polepszenia życia dzieci np. wybierając papierową torbę do każdych zakupów w sklepie CCC. Dochód ze sprzedaży przekazywany jest na wsparcie programów pomocowych UNICEF. Dodatkową możliwością wsparcia akcji jest zakup w sklepach CCC charakterystycznej, błękitnej bransoletki  na rękę. Koszt bransoletki to 5 zł, a taka kwota wystarczy, aby zagwarantować jeden dzień nauki dla dziecka w krajach rozwijających się.  

      Od blisko 20 lat CCC wspiera kolarstwo i z powodzeniem sponsoruje CCC Team – największy projekt w historii polskiego kolarstwa zawodowego.

Kolarze z CCC Team również wspierają UNICEF. W ramach partnerstwa „CCC TEAM FOR UNICEF” każdy kilometr przejechany przez kolarzy CCC Team w wyścigach i podczas treningów jest przeliczany na 1 USD i przekazywany na rzecz UNICEF, aby pomóc najbardziej potrzebującym dzieciom na całym świecie. Na znak solidarności z partnerstwem kolarze będą nosić błękitne bransoletki i stroje z logo UNICEF, promując w ten sposób misję UNICEF. Współpraca z ekipą CCC jest wyjątkowa, ponieważ jest to pierwsze w historii UNICEF globalne partnerstwo sportowe z drużyną kolarską.

 

    Chcąc wzmocnić zasięg całej akcji 10 maja marka CCC rozpoczyna wyjątkową, ogólnopolską kampanię, która zwraca uwagę jak ważne jest dzieciństwo każdego dziecka, informuje o tej wyjątkowej współpracy między CCC a UNICEF oraz nawołuje abyśmy wszyscy razem wspierali najmłodszych na całym świecie.

    Głównym materiałem jest spot video, który będzie emitowany w maju i czerwcu w głównych stacjach telewizyjnych, kinach oraz internecie.

     Za kreację odpowiada agencja 2012, za zakup mediów MullenLowe MediaHub, za działania w internecie agencja H2O Creative.