CLEAR CHANNAL POLAND realizuje kampanię dla Loteriady na ponad 200 nośnikach digitalowych w pociągach Flirt Premium Intercity

41

Emisja reklam Loteriady na ponad 200 nośnikach digitalowych jednocześnie, pozwala na zbudowanie zasięgu ogólnopolskiego komunikacji klienta. Nośniki digitalowe są umieszczone w nowoczesnych, szybkich, bezpiecznych pociągach Premium na atrakcyjnych trasach Flirt Intercity – Szczecin, Poznań, Bydgoszcz, Trójmiasto, Toruń, Warszawa, Olsztyn, Kraków, Kielce, Łódź, Częstochowa, Katowice. Kampania została zrealizowana na zlecenie domu mediowego Starcom i trwa od 1 sierpnia do końca miesiąca.

Clear Channel Poland oferuje najbardziej kompleksową ofertę reklamy tranzytowej w ponad 150 miastach i miejscowościach w Polsce, wewnątrz i na zewnątrz środków transportu komunikacji miejskiej i podmiejskiej, autobusów i tramwajów, w całej Polsce, zapewniająca dotarcie z komunikatem do wszystkich uczestników ruchu: przechodniów, pasażerów i  kierowców innych pojazdów.

Oferta tranzytowa Clear Channel Poland to doskonała jakość, najszerszy zasięg, dotarcie do miejsc niedostępnych dla innych form reklamy i znakomita widoczność reklamy w ruchu, która doskonale dobudowuje szeroki i masowy zasięg kampanii.

Clear Channel jest partnerem rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie.