Co najbardziej irytuje użytkowników w komunikacji firm na Facebooku?

Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku – wynika z badania "Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji firm" przygotowanego przez agencję Think Kong.
Marketerzy, którzy uważają, że stosunek do treści na Facebooku może być tylko mniej lub bardziej pozytywny, są w błędzie. Wiele treści zwyczajnie irytuje odbiorców – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategii w Think Kong. Przykładowo młodzi (do 24 lat) użytkownicy Facebooka są bardzo wyczuleni na płytkość dialogu, wklepywane na szybko odpowiedzi z emotikonami, nie odnoszące się do meritum.
Co jeszcze irytuje osoby obserwujące profile firm na Facebooku? Tuż za błędami językowymi plasuje się wymuszona żartobliwość wpisów (32%). W pierwszej trójce niepożądanych zachowań znalazło się również nadużywanie stockowych zdjęć, które często wyglądają nienaturalnie. Za rażące uważa to 31% badanych.
Badanie zostało przygotowane przez agencję Think Kong we współpracy z firmą SW Research. Sondaż metodą CAWI przeprowadzono we wrześniu 2016 r. na próbie 1209 użytkowników Internetu korzystających z Facebooka. Poniżej infografika przedstawiająca wyniki banania:
::
Fot. Pixabay.pl / informacja prasowa