...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Cykl „Kino na Obcasach” w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami

Modivo, eobuwie.pl, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, Coca-Cola oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z przedpremierowym pokazem filmu „Miłość na nowo”.

 

Po przerwie do kin sieci Multikino, znajdujących się w ofercie brokera reklamy kinowej Multikino Media, powrócił projekt „Kino na Obcasach” – propozycja na spędzenie wolnego wieczoru w kinie z przyjaciółkami, koleżankami z pracy lub członkiniami rodziny. Od kwietnia, raz w miesiącu uczestnicząc w seansie filmowym można poznać nowych ludzi oraz czerpać radość z oglądania wybranych produkcji na wielkim ekranie.

„Kino na Obcasach” w nowej odsłonie wystartowało 12 kwietnia br., a pierwszym filmem, który uczestniczki zobaczyły była komedia pozytywnie romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.

Projekty specjalne, takie jak „Kino na Obcasach” pozwalają na dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Sponsorzy, którzy zaangażowali się w filmowy cykl przygotowali dla osób uczestniczących w wydarzeniu prezenty. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z wybraną marką, który był wzmocniony kampanią na kinowym ekranie, a następnie został zwieńczony seansem filmowym budzącym pozytywne emocje, uczestniczki będę miały również dobre skojarzenia z poszczególnymi brandami i lepiej je zapamiętają, co może przełożyć się na ich decyzje zakupowe. – wyjaśnia Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Na uczestniczki kwietniowego „Kina na Obcasach” czekały między innymi: wybrane kosmetyki marki Ziaja z nowej serii witamina C.B3 niacynamid oraz linii słony karmel, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony o wartości 500 zł na blefaroplastykę powiek od Sharley, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, 10% na 1 produkt marki Haier w RTV EURO AGD, półroczna prenumeratę miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł do Depil Concept, bony rabatowe od firmy Ania Kruk, suplement diety Laboteq, suplement diety Hydrominum oraz FuzeTea.

Poza stałymi sponsorami w każdym miesiącu wydarzenie ma również swoich partnerów, który mogą pojawić się tylko jednorazowo lub kontynuować współpracę. Na przykład w kwietniu partnerami cyklu „Kino na Obcasach” byli: Depil Concept, Clarins, Laboteq, Hydrominum, Ania Kruk i Sharley. Część firm będzie obecna również w majowej edycji. –dodaje Oczkowska.

Patronami medialnymi cyklicznych pokazów dla kobiet są: Zwierciadło i Sens. Miesięcznik „Zwierciadło” to polski luksusowy magazyn dla kobiet. Co miesiąc proponuje pogłębione wywiady, teksty o psychologii, relacjach i zdrowiu, ekskluzywne sesje i fotoreportaże ze świata. To kultura w najlepszym wydaniu Zwierciadlo.pl

 

***

Informacje o spółce Multikino Media:
Multikino Media sp. z o.o. to firma wyodrębniona w 2012 roku w ramach struktury Grupy Multikino. Oferta spółki składa się z działalności brokerskiej w zakresie sprzedaży reklamy kinowej (centralnej i lokalnej), sponsoringu i akcji specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej obejmującej organizację konferencji w kinach oraz sprzedaż kuponów. Świadczone usługi obejmują również obsługę kin spoza sieci Multikino.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF