„Człowiek w centrum”. TRENDBOOK 2024 od Focus Nation to must have każdego marketera
Publikacja jest darmowa, podana w przyjaznej formie pliku pdf, który można pobrać na https://focus-nation.pl/trendbook2024 Michał Korczak, Managing & Strategy Director Focus Nation podkreśla: „Codziennie dzieje się coś, co ma wpływ na nasze życie. Ilość wydarzeń i idących za nimi informacji przypomina tornado, w którego środku znajdujesz się Ty. Nieprawdaż? W tak szybko zmieniającym się środowisku […]
Publikacja jest darmowa, podana w przyjaznej formie pliku pdf, który można pobrać na https://focus-nation.pl/trendbook2024
Michał Korczak, Managing & Strategy Director Focus Nation podkreśla:
„Codziennie dzieje się coś, co ma wpływ na nasze życie. Ilość wydarzeń i idących za nimi informacji przypomina tornado, w którego środku znajdujesz się Ty. Nieprawdaż? W tak szybko zmieniającym się środowisku ciężko jest skupić się na wszystkim. Wybrać to, co ważne i przydatne, a odsiać fake czy rzeczy niepotrzebne. Dlatego, podobnie jak w zeszłym roku, staramy się uchwycić w migawce chociaż kawałek tej dynamicznej rzeczywistości i wyłonić z niej tematy, które będą rezonować z naszą codziennością – prywatną oraz zawodową.”
W publikacji znajdziesz obszerne opracowanie tematów:
- Odpowiedzialność 2.0
- W poszukiwaniu zaangażowania
- Marki podnoszące na duchu
- Dualizm w AI
- Trendy w designie
- Istota awatarów
- Hiperrealistyczne doświadczenia
- Dbaj o klienta swego
- Kultura gamingu
- Nie patrz mi w dowód (ANTYtrend)
- Poprawność na siłę (ANTYtrend)
- Narodowość korporacyjna (ANTYtrend)
Trendy zostały skomentowane przez niezależnych ekspertów z różnych branż, m.in. Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Redaktorka Naczelna Architectural Digest Polska, Wojciech Kardyś, Ekspert ds. Komunikacji Internetowej i Social Media, dr Daniel Kiewra, Ekspert ds. Klimatu i Energii, Forum Odpowiedzialnego Biznesu; Dariusz Maciołek, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska, CMO BNP Paribas Bank Polska; Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający PAYBACK Polska, reprezentant statutowy PAYBACK Polska w IAA Polska; Aniela Radomska, Head of Lifestyle, Imagine Nation; Bartosz Tesławski, Dyrektor Marketingu i Obsługi Sprzedaży, Wydawnictwo Gospodarcze.
Partnerami publikacji są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz IAA Polska.
Patronami medialnymi trendbooka są: AD Architectural Digest, Brief, Marketer+, Marketing przy Kawie, Media Marketing Polska, MeetingPlanner.pl, OOH Magazine, Press, Sprawny Marketing, THINK MICE i Wiadomości Handlowe.
Trendbook 2024 pobierzesz tu: https://focus-nation.pl/trendbook2024
Więcej informacji znajdziesz w biurze prasowym IF Nation Group: https://if-nation.prowly.com/288299-czlowiek-w-centrum-trendbook-2024-od-focus-nation-to-must-have-kazdego-marketera