Człowiek Reklamy – NOMINACJE LUDZIE ROKU „BRIEFU” 2015:
Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii Człowiek reklamy
Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.
Nominacje w kategorii Człowiek Reklamy:
TOMASZ BAGIŃSKI
dyrektor kreatywny, Platige Image
Za realizację krótkometrażowego filmu „Ambition”, promującego misję europejskiej sondy kosmicznej Rosetta, zleconego przez Europejską Agencję Kosmiczną. Twórca filmu, od wielu lat związany z kreatywnym studiem animacji Platige Image, znany jest z takich produkcji, jak choćby „Animowana historia Polski”, „Katedra” czy „Sztuka Spadania”.
::
TYTUS KLEPACZ
dyrektor kreatywny, DDB & Tribal Warszawa
Uosobienie słowa kreatywny, specjalista
z zakresu nowych technologii i tzw. digitalu. Ubiegłoroczny członek jury konkursu Cannes Lions. Dwa lata temu wyróżniliśmy jego działania w trio z Adamem Marcem
i Mikołajem Sadowskim przy projekcie „Rak’n’roll Records”. Tym razem doceniamy jego pracę m.in. przy kampanii zrealizowanej dla linii lotniczych LOT, za którą agencja DDB & Tribal Warszawa zdobyła nagrodę w konkursie Facebook Awards.
::
DAWID SZCZEPANIAK
dyrektor kreatywny, VML Poland
Za innowacyjność oraz wyjątkowe kreacje promujące znane na rynku polskim i światowym marki. Odpowiada m.in. za stworzenie nowatorskiej kampanii dla Orange przeprowadzonej w grze Minecraft oraz realizację kilkuetapowej kampanii dla marki PZU przebiegającej pod hasłem „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”.
::
W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.
::
Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.
::
Fot. Fotolia/ destina