...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wirtualna Polska: Z drugiej ligi do ekstraklasy cz. 2

W jaki sposób wprowadzić zespół grający w drugiej lidze do ekstraklasy? Jak stworzyć portal internetowy bez zewnętrznego finansowania, a następnie przejąć jednego z głównych graczy, czyniąc go tym samym liderem rynku? O drodze na szczyty sektora portali internetowych opowiadają we wrześniowym magazynie Brief Jacek Świderski oraz Michał Brański, twórcy portalu O2, właściciele Wirtualnej Polski. To historia wielkich ambicji i wielkich osiągnięć. Oto fragment tego wywiadu.

– Chcemy dostarczać informacje, rozrywkę, usługi, a także pomagać Polakom w podejmowaniu codziennych decyzji, również tych konsumenckich. – mówi Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska – Mając tak sformułowaną misję, przyjmując taką filozofię działania, trudno byłoby nie odnosić się do tego w pewnym sensie również w działaniach redakcyjnych, bez względu na to, czy mowa o wyborach politycznych, czy wyborze pralki, samochodu bądź kredytu hipotecznego. – dodaje. 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF