Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce – Nominacja Ludzie Roku Briefu 2015
Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w kategorii: Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce
Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.
Nominacje w kategorii Człowiek Rozwoju Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce:
ANITA KIJANKA
autorka inicjatywy „Wenusjanki”
Za stworzenie i koordynację projektu „Wenusjanki”, skierowanego do aktywnych, chcących rozwijać się kobiet biznesu. Założycielka firmy Com Creation, zajmującej się promocją, szkoleniami oraz organizacją wydarzeń. Uhonorowana tytułem „Przedsiębiorcza Kobieta 2012”.
::
KATARZYNA WIERZBOWSKA
założycielka, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet
Za założenie fundacji, której celem jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet, a także wspieranie rozwoju firm prowadzonych przez nie. Odpowiada za strategię oraz realizację misji FPK. Doświadczenie zdobywała w szeregach takich firm, jak Goodbrand oraz Headlines Porter Novelli, pełniła również funkcję wiceprezesa zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.
::
JOANNA PRUSZYŃSKA-WITKOWSKA
inicjatorka projektu Znane Ekspertki
Za realizację inicjatywy Znane Ekspertki, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, która stanowi wynik niewielkiej obecności kobiet w mediach, mimo ich umiejętności i wiedzy. Od niemal 20. lat związana z branżą komunikacji, jest członkiem-założycielem Związku Firm Public Relations, a także właścicielką agencji Headlines Porter Novelli.
::
Sylwetki wszystkich nominowanych osób dostępne są także w drukowanym magazynie Brief.