Czy Polska potrzebuje spójnej Marki Narodowej? Grzegorz Kiszluk moderatorem debaty na Invest Cuffs 2025 (wideo)

Debata będzie szczególnie istotna dla przedstawicieli biznesu, administracji publicznej, branży marketingowej i wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem gospodarczym kraju poprzez świadomą strategię komunikacji.
Jak Polska powinna budować swoją markę na arenie międzynarodowej?
Temat skutecznej promocji kraju oraz jej wpływu na gospodarkę będzie jednym z kluczowych punktów programu Invest Cuffs 2025.
Grzegorz Kiszluk, ekspert w dziedzinie mediów i komunikacji, poprowadzi debatę i zaprezentuje swoją analizę wyzwań oraz strategii w tym zakresie.
Prezentacja: jak zbudować strategię Marki Polska
Marka narodowa a gospodarka
W dobie globalnej konkurencji dobrze zarządzana marka narodowa może przyciągać inwestorów, wspierać eksport oraz budować wizerunek kraju jako atrakcyjnego partnera biznesowego. Kiszluk omówi, jakie elementy składają się na skuteczną strategię promocji i jakie działania Polska powinna podjąć, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz wartość na rynkach zagranicznych.
Kto powinien uczestniczył w tej dyskusji?
Przedstawiciele instytucji odpowiedzialnej za budowanie pozytywnego wizerunku Polski oraz eksperci z dziedziny marketingu miejsc.
Czy Polska potrzebuje spójnej marki narodowej? Odpowiedź poznamy już wkrótce.
::
Invest Cuffs 2025 to jedno z największych wydarzeń inwestycyjnych w regionie, przyciągające liderów branży finansowej i biznesu.