Czy Polska potrzebuje spójnej Marki Narodowej? Grzegorz Kiszluk moderatorem debaty na Invest Cuffs 2025 (wideo)

Debata będzie szczególnie istotna dla przedstawicieli biznesu, administracji publicznej, branży marketingowej i wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem gospodarczym kraju poprzez świadomą strategię komunikacji.

Jak Polska powinna budować swoją markę na arenie międzynarodowej?

Temat skutecznej promocji kraju oraz jej wpływu na gospodarkę będzie jednym z kluczowych punktów programu Invest Cuffs 2025.

Grzegorz Kiszluk, ekspert w dziedzinie mediów i komunikacji, poprowadzi debatę i zaprezentuje swoją analizę wyzwań oraz strategii w tym zakresie.

Prezentacja: jak zbudować strategię Marki Polska

Marka narodowa a gospodarka

W dobie globalnej konkurencji dobrze zarządzana marka narodowa może przyciągać inwestorów, wspierać eksport oraz budować wizerunek kraju jako atrakcyjnego partnera biznesowego. Kiszluk omówi, jakie elementy składają się na skuteczną strategię promocji i jakie działania Polska powinna podjąć, aby zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz wartość na rynkach zagranicznych.

Kto powinien uczestniczył w tej dyskusji?

Przedstawiciele instytucji odpowiedzialnej za budowanie pozytywnego wizerunku Polski oraz eksperci z dziedziny marketingu miejsc.

Czy Polska potrzebuje spójnej marki narodowej? Odpowiedź poznamy już wkrótce.

::

Invest Cuffs 2025 to jedno z największych wydarzeń inwestycyjnych w regionie, przyciągające liderów branży finansowej i biznesu.

Grzegorz Kiszluk