Digital trends, gaming i przyszłość mobilności – ścieżka media & marketing insight na Impact’22

1 588

Tegoroczny Impact’22 to kolejna odsłona cyklu dyskusji w ramach ścieżki media & marketing insight. Tym razem współorganizatorem spotkań będzie redakcja BRIEF, a do debaty tradycyjnie już zaproszono cenionych ekspertów z branży i przedstawicieli takich cenionych marek jak Mastercard, Allegro, Google, Storytel czy Antyradio.

Media i marketing to w tej chwili dziedziny, które w ostatnich latach bardzo szybko ewoluowały i błyskawicznie dostosowały się do nowych i niezwykle trudnych rynkowych realiów. Marketerzy i dziennikarze wyjątkowo sprawnie weszli w cyfrową transformację, dostosowując się do stale zmieniających się wirtualnych i hybrydowych warunków biznesowych panujących w czasie pandemii COVID-19. Wniosek? Aby odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie mediów i marketingu oraz umiejętnie trafiać w oczekiwania odbiorców trzeba być o krok przed aktualnymi trendami.

W tym roku w ramach ścieżki media & marketing insight poruszane będą tematy związane z fake news i deep fake w mediach. Od dawna wiadomo, że tego typu publikacje mogą w drastyczny sposób zmieniać rzeczywistość i wpływać na przyszłość całych społeczeństw i światowych gospodarek. Ważnym tematem będzie też rosnąca rola treści audio we współczesnym świecie. To doskonały moment dla marketerów, by ocenić, czy tego typu formaty mogą przynieść marce wymierne korzyści. Radiowcy poszukają też odpowiedzi na pytanie, jak tradycyjne media przygotowują się do zmiany pokoleniowej, która jest nieunikniona.

W obrębie tematyki HR zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć na pytanie, jak w dzisiejszym, postpandemicznycm modelu pracy zadbać o work-life balance? Ważnym tematem będzie również rola pracodawcy jako opiekuna w czasach izolacji i pracy zdalnej. Przeprowadzone w USA badania pokazują, że współpracownicy dla wielu ludzi stali się w czasie pandemii „nową rodziną”. Będzie również o zdalnym onboardingu, szkoleniach i mentoringu – wyzwaniach pracy hybrydowej.

W czasie debat na temat marketingu i komunikacji speakerzy skupią się na NFT w marketingu i non-fungible toleks. Goście postarają się znaleźć odpowiedzi na pytanie, czy w czasie pandemii firmy odeszły od zrównoważonego rozwoju na rzecz powstrzymania pandemii i ratowania życia? Będzie też o autonomicznych samochodach, które w najbliższej przyszłości będą miały ogromny potencjał komunikacyjny dla marek. To zupełnie nowe możliwości komunikacji z konsumentami tak w indywidualny jak i masowy sposób.

Ważnym punktem debaty będzie również przyszłość gamingu i próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: co tradycyjna marka może zaoferować gamerom i fanom e-sportu oraz czy gaming i e-sport są gotowe na współpracę z globalnymi markami?

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej