Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World
Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) ogłosiła przekształcenie kanału Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Zmiana ta nastąpi 17 września.
Dotyczy ona także nowego formatu emisji ramówki – 16:9. Oferta programowa stacji skierowana będzie głównie do grupy młodych polskich mężczyzn.
Widzowie Discovery World już teraz mogą obejrzeć nowe programy w specjalnym paśmie „Xtra”. Codziennie, od godz. 21.00 czekają na nich takie serie jak: „Rekiny auto-biznesu”, „Jak to jest zrobione – samochody marzeń”, „Naprawdę wielkie żarcie”, „Mistrz wędki” czy „Zardzewiałe skarby”. Powoli pasmo to będzie się wydłużać, a pełna przemiana, wraz z pojawieniem się nowej nazwy Discovery Turbo Xtra, nastąpi 17 września wraz z debiutem nowych serii programów.
– Nadchodząca zmiana jest częścią naszej strategii, jaką prowadzimy na polskim rynku i którą jest ciągłe inwestowanie w portfolio programowe. W minionym roku wprowadziliśmy wersje HD naszych dwóch flagowych kanałów Discovery Channel i TLC – mówi Olgierd Dobrzyński, country manager central Europe, Discovery Networks CEEMEA.
Discovery World, od 17 września jako Discovery Turbo Xtra, dostępny będzie niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Jego zasięg obejmie do 51 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał znajdzie się w ofercie wszystkich platform cyfrowych i największych sieciach kablowych (Cyfrowy Polsat, nc+, UPC, Multimedia, Vectra, Netia, Inea, Toya, itd.).