Doodad 2.0 – DDB rozwija swoją aplikację

0 1 903

Agencja DDB uaktualniła swoją mobilną aplikacje newsową oraz poszerzyła jej redakcję, m. in. o naszego dziennikarza.

shell brand is the future

Doodad jest aplikacją na urządzenia mobilne, w której redaktorzy dzielą się ciekawymi i inspirującymi wiadomościami dotyczącymi marketingu, reklamy, nowych technologii i mediów.

Do redakcji dołączyli właśnie Amir Kassaei, globalny szef kreacji agencji DDB, Paweł Luty, dziennikarz „Briefu” oraz Mateusz Książek, senior copywriter, zdobywca srebrnych i brązowych Lwów w Cannes oraz jeden z 50 kreatywnych ludzi w biznesie 2013 według magazynu “Brief”. Oprócz nich redaktorami Doodad są m.in.: Michał Bonarowski, Krzysztof Kowalczyk, Vadim Makarenko i dr Alek Tarkowski.

W wersji 2.0 aplikacji DDB zmodyfikowano nawigację, dodano możliwość gromadzenia ulubionych przez użytkowników treści oraz wprowadzono jasne odróżnienie wiadomości nieprzeczytanych i już przeczytanych.

Doodad jest dostępna na urządzeniach z iOS i Androidem.

Źródło: www.doodad.pl

 

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej