Doodad 2.0 – DDB rozwija swoją aplikację

Agencja DDB uaktualniła swoją mobilną aplikacje newsową oraz poszerzyła jej redakcję, m. in. o naszego dziennikarza.
Doodad jest aplikacją na urządzenia mobilne, w której redaktorzy dzielą się ciekawymi i inspirującymi wiadomościami dotyczącymi marketingu, reklamy, nowych technologii i mediów.
Do redakcji dołączyli właśnie Amir Kassaei, globalny szef kreacji agencji DDB, Paweł Luty, dziennikarz „Briefu” oraz Mateusz Książek, senior copywriter, zdobywca srebrnych i brązowych Lwów w Cannes oraz jeden z 50 kreatywnych ludzi w biznesie 2013 według magazynu „Brief”. Oprócz nich redaktorami Doodad są m.in.: Michał Bonarowski, Krzysztof Kowalczyk, Vadim Makarenko i dr Alek Tarkowski.
W wersji 2.0 aplikacji DDB zmodyfikowano nawigację, dodano możliwość gromadzenia ulubionych przez użytkowników treści oraz wprowadzono jasne odróżnienie wiadomości nieprzeczytanych i już przeczytanych.
Doodad jest dostępna na urządzeniach z iOS i Androidem.
Źródło: www.doodad.pl