...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dostawa nowości od Facebooka

Facebook sukcesywnie wprowadza do swojego portalu nowości, dzięki którym nie pozwala się zdetronizować, wciąż pozostając medium społecznościowym posiadającym największą liczbę użytkowników. Czym tym razem przekonuje nas do siebie gigant z Menlo Park?

Facebook stawia na komunikację i dzięki nowym funkcjom daje nam możliwość sprawniejszego porozumiewania się nie tylko z naszymi znajomymi, ale również z markami. Przedstawiamy trzy nowinki, które niedługo zawitają na najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

 

Kolaż

 

Wielu z nas wrzuca na swojego „walla” zdjęcia z wakacyjnych podróży. Często publikujemy je w różnych odstępach czasowych, aby dzielić się uchwyconym momentem w czasie rzeczywistym. Dzięki nowej funkcji portalu te wszystkie fotografie znajdą się w tym samym miejscu tworząc artystyczny kolaż – Facebook połączy je ze sobą na podstawie lokalizacji i czasu ich zrobienia. Mimo, że kolaże tworzą się automatycznie, sami również możemy ingerować w ich wygląd.

 

Wideo na żywo (dla wszystkich!)

 

Odpowiadając na facebookowe pytanie „O czym teraz myślisz?” mamy możliwość wpisania tekstu, opublikowania zdjęcia bądź wideo, zameldowania się w miejscu, w którym aktualnie się znajdujemy, a nawet podzielenia się stanem swoich emocji. Jednak już wkrótce do tej listy będziemy mogli dołączyć transmisję na żywo! W momencie livestreemingu będzie można obserwować, którzy znajomi oglądają transmisję, a także odczytywać ich komentarze – brzmi znajomo? To oczywiste, że Facebook stara się przyciągnąć do siebie użytkowników korzystających z Periscope. Jednak czy mu się to uda?

 

Messenger dla biznesu

 

Jeżeli chodzi o media społecznościowe Facebook jest z pewnością miejscem, w którym pojawia się najwięcej firm i marek. Wiele z nich wykorzystuje platformę do prowadzenia komunikacji ze swoimi klientami. Portal postanowił wyjść tym działaniom naprzeciw i umożliwić użytkownikom konwersację z daną marką za pośrednictwem Messengera. Teraz każda firma może po prostu dodać pole wiadomości na swojej stronie i prowadzić bezpośrednią rozmowę z klientem.

 

Która z nowości podoba się Wam najbardziej?

::

Zdjęcia:

Fotolia.com/ Autor: Sondem

http://thenextweb.com/

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF