Dzisiejszy CMO musi grać na wielu fortepianach!

Musi się też jak najlepsi DJe inspirować innymi DJami. A teraz może sięgnąć po „złoty czekan” marketingu.
Do 16 maja b.r. przyjmowane są zgłoszenia w konkursie CMO Awards by Shortlist.
„Największą wartość mają konkursy, w których grono oceniające jest najbardziej surowe, czyli złożone z koleżanek i kolegów, ekspertów” – powiedział Marcin Bruś, Advertising Director Allegro komentując Inicjatywę realizowaną obok CMO Summit przez Shortlist Consulting czyli konkurs peer-to-peer CMO AWARDS.
„Najgorsze co może się zdarzyć, to to że wyjdziemy z takiego konkursu z masą inspiracji. To tak jak w bardzo prestiżowym konkursie wspinaczkowym Złoty Czekan” – dodaje – „a dzisiejszy CMO musi grać na wielu fortepianach i tak jak DJ słuchać i inspirować się innymi DJami”
Drogie, grodzy CMO! Posłuchajcie tych 3 min jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości czy zgłosić się w konkursie CMO Awards!
Przypomnijmy, że CMO AWARDS by Shortlist to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.
Laureaci będą wyłonieni w formule głosowania „peer to peer”, kandydatury będzie można zgłaszać w jednej, lub kilku poniższych kategorii:
- Creative innovator
- Digital champion
- Commerce master
- Omnichannel leader
- Brand guardian
- Purpose ambassador
CMO, który/a zdobędzie najwięcej punktowanych miejsc w kategoriach konkursowych otrzyma Grand Prix
Więcej na cmoawards.pl
Tutaj zobaczysz rozmowę z Marcinem Bruś, Advertising Director Allegro: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6928288620348944384/
CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.