Eagile – nowy, prosty system do Marketing Automation od Digitree Group

224

W ciągu ostatniego roku pandemia koronawirusa znacznie zmieniła podejście i nawyki zakupowe klientów. Z powodu ograniczonego działania sklepów stacjonarnych, ludzie coraz chętniej kupują produkty online, a głównym kanałem komunikacji marki z klientem stał się Internet. W efekcie coraz więcej biznesów e-commerce stoi przed nowymi wyzwaniami. Jak wygrać z coraz większą konkurencją walkę o klienta? Jak skutecznie i płynnie poprowadzić komunikację?

50 kreatywnych 750x100px

Digitree Group swoją ofertą odpowiada na potrzeby rynku e-commerce, skupiając się na tworzeniu dedykowanych rozwiązań dla tej branży. Najnowszym narzędziem dla e-biznesów, które powstało w ramach Grupy jest Eagile – prosty system do Marketing Automation, który pomoże użytkownikom podnieść wskaźnik konwersji w sklepie internetowym oraz zwiększyć wartość sprzedawanych produktów.

Zautomatyzuj swój e-commerce i wyprzedź konkurencję!

Z powodu gwałtownego rozwoju e-commerce, wdrożenie Marketing Automation do biznesu – staje się koniecznością. Te sklepy online, które nie zdecydują się teraz na wprowadzenie automatyzacji, prawdopodobnie zostaną daleko w tyle, w pogoni za swoimi klientami. Z 17. Raportu Badania Poczty przeprowadzonego przez SARE wynika, że aż 68% przebadanych firm planuje w najbliższym czasie wprowadzić Marketing Automation do swojego biznesu. Oznacza to, że zainteresowanie automatyzacją stale rośnie. Sklepy online, które w pierwszej kolejności zdecydują się na wdrożenie tego rozwiązania, mają szansę na zbudowanie dużej przewagi nad konkurencją.

Eagile – Marketing Automation może być prosty

Większość dostępnych narzędzi do Marketing Automation oferuje tak wiele zaawansowanych funkcji, że klienci rozpoczynający dopiero przygodę z automatyzacją, mogą czuć się nimi przytłoczeni. Co takiego więc wyróżnia Eagile’a spośród reszty narzędzi? Prostota. Eagile nie posiada skomplikowanych i bardzo rozbudowanych scenariuszy. Jego działanie skupia się na dwóch najpopularniejszych kampaniach Marketing Automation: porzucone koszyki oraz produkty podobne. Pierwsza wspomniana kampania pomoże użytkownikowi odzyskać porzucone koszyki w jego sklepie online, a druga oferuje produkty podobne do tych, które wcześniej oglądał klient. Przykładowo, gdy ktoś oglądał białe, lewe drzwi, 90 cm, to rekomendacja będzie prezentować inne białe drzwi w podobnej cenie o tych samych parametrach.

Dlaczego należy ratować porzucone koszyki?

Problem porzuconych koszyków dotyczy wszystkich właścicieli e-commerce. Według badania przeprowadzonego przez Baymard Institute aż 70% koszyków zostaje opuszczona przez e-konsumentów w sklepach internetowych. Oznacza to, że na 100 klientów, którzy dodają produkty do koszyka, 70 z nich opuści witrynę sklepu internetowego przed dokończeniem i sfinalizowaniem zakupów. Czy każdy e-commerce musi więc tracić taką liczbę sprzedaży? Oczywiście, że nie. Niektórzy klienci potrzebują więcej czasu na podjęcie decyzji zakupowej. Warto im w tym pomóc, wysyłając do nich mailing z dokładnie tymi samymi produktami, które zostawili w swoich koszykach oraz zachętą do sfinalizowania transakcji. A do tego właśnie służy prezentowany system.

Jak działa Eagile?

Eagile to narzędzie do automatyzacji e-mail marketingu, skierowane zarówno do małych, średnich jak i dużych e-commerce. System jest bardzo prosty w obsłudze, dzięki czemu użytkownik samodzielnie i szybko może zaplanować dynamiczną kampanię e-mail do własnej bazy odbiorców. Jeśli więc ktoś szuka narzędzia do automatyzacji, którego wdrożenie nie jest czasochłonne, a obsługa nie wymaga dodatkowej pomocy grafika oraz programisty, to Eagile jest najlepszym rozwiązaniem. Nawet integracja narzędzia ze stroną internetową sklepu jest bardzo prosta i można ją wykonać samemu. A jak działa Eagile w praktyce?

grafika Digitree

Dokładna analiza kampanii

Działania Marketing Automation nie powinny kończyć się na wysyłce wiadomości. Bardzo ważna jest dokładna analiza prowadzonych kampanii i ich optymalizacja. Eagile posiada czytelny panel raportów i statystyk ze zrealizowanych wysyłek, dzięki czemu użytkownik na bieżąco jest w stanie kontrolować swoje wyniki. Może na przykład sprawdzić, ile osób otworzyło wiadomość, powróciło do sklepu czy ostatecznie skorzystało z oferty. Dodatkowo, dzięki integracji z Google Analytics, nie trzeba już logować się do kolejnego narzędzia, aby zobaczyć liczbę transakcji i obrót, jaki wygenerowały prowadzone w tym systemie kampanie. Wszystkie potrzebne dane można znaleźć w jednym miejscu – w raportach Eagile’a.

grafika Digitree

Wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów

Eagile to nasze najnowsze dziecko. Powstało na bazie obserwacji tego, czego oczekiwali nasi Klienci oraz działań, które realizowali. Skupiliśmy się na maksymalnym uproszczeniu konfiguracji i ograniczeniu decyzji Klienta do minimum, tak żeby kampanie przynosiły efekty jak najszybciej. Klient wdraża kod, przekazuje bazę i product feed, a następnie uruchamia całą kampanię, ograniczając się do wyboru i dostosowania pod siebie szablonu maila oraz określenia tematu wiadomości. Cała reszta dzieje się automatycznie. Jestem przekonany, że “mniej pytań” przy konfiguracji i zaufanie naszemu doświadczeniu, przyniesie Klientom realne korzyści w formie odzyskanych koszyków oraz zakupów rekomendowanych produktów.

Wojciech Brzezina, Project Manager Eagile’a

Szczegółowe informacje na temat Marketing Automation, jak i systemu Eagile znajdują się na stronie internetowej eagile.me. Tam też – już wkrótce – będzie można założyć bezpłatne konto testowe i wypróbować najprostsze na rynku narzędzie do automatyzacji. Aktualnie Eagile jest dostępny tylko w zamkniętej wersji beta, otwarcie rejestracji zaplanowane jest na maj 2021, a na wyżej podanej stronie można zapisać się na listę osób, do których w pierwszej kolejności zostanie wysłane powiadomienie o otwarciu rejestracji.

 

 

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej