Facebook a finał Ligi Mistrzów

Niedawny finał rozgrywek Ligi Mistrzów pomiędzy Bayernem Monachium a Borussią Dortmund wywołał w Polsce olbrzymie zainteresowanie i emocje. Na Facebooku największe zaangażowanie mecz wywołał w... Indonezji. To ciekawa obserwacja, bo finał Ligi Mistrzów to typowo europejskie rozgrywki.

Najważniejsze pomeczowe fakty:

– finał obejrzało ponad 360 milionów osób na świecie z 230 krajów

– najczęściej wspominanym graczem na Twitterze był Arjen Robben (ponad milion tweetów)

– oficjalny hashtag #UCLFinal w dniu meczu został użyty 150 000 razy

Źródło: Mashable.com

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF