Facebook wprowadza statystyki dla wideo

0 1 852

Dzięki nowym statystykom możemy zobaczyć nie tylko ile osób obejrzało nasz film, ale również jak dużo poświęcili mu czasu. Czy dzięki temu marketerzy będą chętniej wykorzystywali wideo na Facebooku?

50 kreatywnych 750x100px

Facebook za obejrzany film uznaje ten, nad którym widz spędził przynajmniej 3 sekundy.

Serwis dostarcza informacje ilu widzów obejrzało 25 proc., 50 proc., 75 proc., 95 proc. lub 100 proc. wideo. Oprócz tego Facebook będzie podawał wyniki “Cost per Video View” gdy zdecydujemy się promować nasz film za pomocą reklam.

Facebook wideo insights

Źródło: fbrep.com/guides/

::

Przeczytaj też:

Zapytaj na Facebooku

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej