FCB z nową ofertą w Polsce
FCB&theMilkman rozpoczyna działalność w Polsce, jako agencja specjalizująca się w całkowicie zintegrowanym podejściu do marketingu, wykorzystującym media, e-commerce, zaawansowane możliwości produkcyjne, a także narzędzia transformacji globalnego zrównoważonego rozwoju, które w sposób komplementarny wpisują się w najbardziej palące wyzwania współczesnego świata.
Wspierana przez pioniera reklamy Tomasza Pawlikowskiego, FCB&theMilkman jest nowo powstałym podmiotem w kraju, który na naszym rynku będzie wyłącznym partnerem sieci kreatywnej FCB, która cieszy się uznaniem branży i klientów na całym świecie. Świadczą o tym prestiżowe nagrody, jak Cannes Lions Network of the Year 2020/2021 czy Adweek’s 2020 Global Agency of the Year. Sieć zdobyła również uznanie podczas ANDY 2021 i po raz drugi z rzędu została uznana za #1 Global Network za promowanie dobrych praktyk w The Good Report. To wszystko dzięki filozofii FCB Never Finished, a także narzędziom, takim jak „Skala 456”, pozwalająca na ocenę pracy i inwestycje w spersonalizowane, oparte na danych nowe możliwości.
Tomasz Pawlikowski ostatnie 32 lata spędził prowadząc agencje reklamowe z Grupy Publicis w Europie Środkowo-Wschodniej. Pracował dla ponad 100 klientów zarówno w regionie jak i na świecie i był jednym z pionierów reklamy w Polsce. Zdobył duże uznanie dla swoich agencji na światowych pokazach nagród i nadal pozostaje zapalonym admanem.
FCB&theMilkman, startuje z Małgorzatą Drozdowska i Agnieszką Klimczak, które jako Creative Partners powracają do FCB. Para była pierwszymi dyrektorkami kreatywnymi, laureatkami nagrody Cannes Lion dla polskiego biura FCB w 2015 roku. Pod ich kreatywnym kierunkiem FCB stała się drugą najbardziej kreatywną polską agencją, wyróżnioną Grand Prix na Polskim Festiwalu Kreatywności oraz licznymi polskimi i międzynarodowymi nagrodami m.in. Cannes Lions, Eurobest, One Show i Golden Drum Festival.
Zespół będzie wspierany przez Tomasza, który nazywa nową ofertę idealnym połączeniem pasji do kreatywności, strategicznego myślenia, zmysłu biznesowego i niespokojnego dążenia do zrównoważonej transformacji marek. Współpraca z kilkoma klientami właśnie się rozpoczyna.
Jesteśmy pod wrażeniem wizji zespołu, zakresu jego umiejętności i możliwości w zakresie zarówno szerokich umiejętności komunikacyjnych, jak i kreatywności, a także głębokiej wiedzy branżowej. Włączenie &theMilkman do rodziny FCB jest mocnym świadectwem naszej chęci do rozwoju w Polsce i poza jej granicami, jako kolejny wspaniały przykład naszej obecności w regionie. Z Małgorzatą Drozdowską, Agnieszką Klimczak i Tomaszem Pawlikowskim na pokładzie to nie może być nic innego jak tylko sukces. Jesteśmy również podekscytowani dopasowaniem osobowości między obiema organizacjami, które mają tę samą silną wiarę w zdolność do kreatywności i wprowadzania pozytywnych zmian we wszystkich aspektach życia.
Luis Dias, globalny partner i dyrektor generalny FCB International
FCB&theMilkman stawia na strategicznie prowadzone kreatywne podejście do wszystkich klientów i konsumentów, odpowiadające na wszystkie współczesne wyzwania, w tym zmieniające świat w sposób zrównoważony. Wierzymy, że marki i ludzi łączy nierozerwalna więź. Jakość i uczciwość tej relacji jest kluczem do świata jutra. Tylko poprzez odpowiednią komunikację tego równania, marki mogą rozwijać się, dodając nową wartość do tej relacji. Dziś jest to jeszcze ważniejsze, ponieważ świat szybko się zmienia, inspirowany zarówno innowacyjnością, jak i zrównoważonym rozwojem. Bycie częścią rodziny FCB pomoże nam rozwinąć naszą inicjatywę w czasie, gdy klienci zwracają się do nas po wsparcie na drodze transformacji.
Tomasz Pawlikowski
Poprzedni podmiot stowarzyszony, czyli FCB Bridge2Fun, będzie nadal działał niezależnie na rynku, koncentrując się na zwiększaniu swojej specjalizacji w marketingu empirycznym i młodzieżowym. Ta oferta różni się od kierunku zainteresowań FCB Global, które doprowadziło do tego przyjaznego rozstania.
Źródło: FCB&theMilkman