...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„Gangnam Style” wypromowało K-Pop

15 lipca najczęściej otwierany materiał na YouTube obchodził swoje pierwsze urodziny. Okazuje się, że przebój PSY miał olbrzymi wpływ na cały gatunek muzyczny, z którego się wywodzi.

„Gangnam Style” ma obecnie 1,7 miliarda wyświetleń na YouTube. W roku poprzedzającym jego premierę kanały, które zamieszczały muzykę z gatunku K-Pop (koreański odpowiednik amerykańskiego i europejskiego popu) zebrały w sumie 2,2 miliarda wyświetleń. W ostatnim roku zanotowały ponad 3-krotny wzrost do 7 miliardów!

Co ważniejsze, wyświetlenia te w 91 proc. pochodzą  spoza Korei.

Rozkład popularności kanałów z muzyką K-Pop z zaznaczeniem debiutu utworów PSY:

Czy popularność PSY zmobilizowała Was, Drodzy Czytelnicy, do poznania K-Popu bliżej?

Źródło: youtube-trends.blogspot.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF