...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Z Legii Warszawa do Nc+

Michał Kocięba obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji i PR kanałów sportowych Nc+. Przed przejściem do platformy Nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.

Kocięba w Nc+ będzie odpowiedzialny za promocję transmisji i magazynów sportowych, rozwój działań komunikacyjnych w internecie, ze szczególnym wskazaniem na media społecznościowe, a także za wdrażanie nowych projektów medialnych angażujących kibiców.

Swoją pracę w Nc+ rozpocznie wraz z pierwszą kolejką T-Mobile Ekstraklasy, która w tym sezonie rusza 19 lipca. Choć do tej pory związany był zawodowo głównie z piłką nożną, na nowym stanowisku będzie nadzorował również komunikację dotyczącą innych dyscyplin transmitowanych na platformie nc+.

Michał Kocięba zapowiada, że już wkrótce fani sportu, którzy aktywnie korzystają z internetowych kanałów komunikacji, takich jak Facebook, twitter, YouTube czy Google+ otrzymają dodatkowe materiały uatrakcyjniające i uzupełniające przekaz telewizyjny.

Kocięba ma 34 lata. Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim – specjalizacja: marketing medialny i public relations. W przeszłości był korespondentem redakcji sportowej Polskiej Agencji Prasowej oraz współpracownikiem Warszawskiego Ośrodka Telewizyjnego.

Od lutego 2002 do listopada 2008 roku pracował w Polskim Związku Piłki Nożnej, m.in. jako rzecznik prasowy i dyrektor działu komunikacji, a także jako oficer prasowy reprezentacji Polski za kadencji trenera Pawła Janasa. W trakcie pracy w PZPN uczestniczył w przygotowaniu kandydatury Polski i Ukrainy do organizacji Euro 2012. Był również członkiem Rady Polskiej Konfederacji Sportu – Zespół Promocji i Sponsoringu. Przed przejściem do Nc+, przez pięć lat pełnił funkcję rzecznika prasowego Legii Warszawa.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF