Golenie, skoki spadochronowe i dubstep – Gillette case study

Wyzwanie Gillette Sensitive było testem nowej maszynki Gillette, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdzono czy na wysokości 4000 metrów, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić. Wideo z akcji zostało okraszone dubstepową muzyką.
Takiego wyzwania wraz z maszynką Gillette FusionProGlide Sensitive podjął się Piotrek. Ogolił się podczas spadania z wysokości 4000 metrów.
Golenie się na takiej wysokości jest zupełnie innym doznaniem niż robienie tego na co dzień – powiedział Piotrek. Pęd powietrza (ok. 200km/h) oraz niska temperatura (kilka stopni Celsjusza powyżej zera) sprawiły, że prawie nie czułem, że się golę. Falująca skóra twarzy przy tej prędkości również utrudniała mi wykonanie zadania, ale udało się! – powiedział Piotrek.
Test pokazał, że zaawansowana technologicznie maszynka GilletteProGlide Sensitve, pozwoli mężczyznom na golenie się w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach, nie podrażniając wrażliwej skóry.
Akcja Wyzwanie Gillette Sensitive adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych twardzieli zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette i na własnej skórze sprawdzą komfort golenia.
Aplikacja Wyzwanie Gillette Sensitive: https://apps.facebook.com/gilletteplatypus/
Agencja HypermediaIsobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo. Za działania PR odpowiada agencja 24/7PR.
::
Jak Wam się podoba pomysł oraz realizacja?