Growth Summer Days: kolejny webinar dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych już 28 lipca

W czwartek 28 lipca odbędzie się drugie spotkanie z cyklu Growth Summer Days, dedykowane osobom, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Kolejne spotkanie poprowadzi Paweł Dunia – UX Director w Efigence. Paweł opowie podczas webinaru o koncepcie UX i o tym, dlaczego tak ważne jest, aby na nim pracować.

Poprzez Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników i nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – dodaje Paweł Dunia, UX Director w Efigence.

Zapisać się na Growth Summer Days można pod tym linkiem: https://artegence.com/growth-summer-days/

Czego się dowiesz z webinaru 28 lipca:

  • Koncept UX – rakieta, która wyniesie Twoje działania na orbitę
  • Co to jest koncept UX i dlaczego stał się on ulubionym narzędziem rozwojowym dla wielu brandów.
  • Jak koncepty UX-owe mogą pomóc Ci odkrywać, wprowadzać i testować innowacje.
  • Jak używać konceptów UX jako narzędzia w drodze do lepszej konwersji.
  • W jaki sposób koncept UX pomoże Ci w staraniach o budżet na nowy projekt, w przekonaniu stakeholderów do Twoich pomysłów i w innych codziennych zmaganiach wewnątrz Twojej organizacji.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji: dimaq.pl

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.


źródło: artegence & efigence

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF