Grzegorz Kiszluk o budowaniu marki kraju

Zapraszamy Państwa do słuchania radia TokFm jutro w okolicach godziny 13. Nasz redaktor naczelny, Grzegorz Kiszluk, będzie opowiadał o budowaniu marki państwa, w tym marki Polski, goszcząc u Pawła Sito w audycji "Transformacje". Do usłyszenia!

Punktem wyjścia do dyskusji jest nowa strategia promocji marki naszego kraju przyjęta przez Radę Promocji Polski.

Dokument ostatecznie dookreślający strategię oraz podstawowe zasady komunikacji marki Polska został opracowany przez środowiska skupione wokół Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Zrzeszenia Firm Public Relations przy współpracy i konsultacji z zainteresowanymi instytucjami.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF