Honda wykorzystuje Vine w marketingu

0 2 129

15 lipca dealerzy Hondy wykorzystali aplikację Vine w celu udzielania spersonifikowanych odpowiedzi do osób, które zamierzają zmienić samochód.

50 kreatywnych 750x100px

Wystarczyło wysłać wpis na Twitterze z hashtagiem #wantnewcar

Honda Twitter

Na oficjalnym profilu Hondy możemy zobaczyć odpowiedzi, których udzielili dealerzy.

Jak Wam się podoba taki sposób angażowania potencjalnych klientów?

 

Źródło: Mashable

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej