IAB Polska prezentuje casebook najlepszych kampanii marketingowych

964

W grudniu odbył się konkurs IAB Mix Awards 2021. Nagrodzone w nim zostały najlepsze kampanie marketingowe w internecie. Wydany 17 lutego casebook pozwala nam zobaczyć proces ich tworzenia.

50 kreatywnych 750x100px

Konkurs organizowany jest przez IAB Polska. Głównym celem jest podwyższenie jakości marketingu internetowego w Polsce. Zwycięzcą 15. edycji konkursu okazała się kampania digitalowa “Najmłodszy headhunter na świecie” autorstwa Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S.

Poza główną nagrodą przyznawane były również wyróżnienia dla najlepszego domu mediowego, agencji marketingowej roku i wiele innych.

Casebook prezentuje proces tworzenia nagrodzonych kampanii. Publikacja pokazuje trendy w wykorzystywaniu mediów, treści czy też influencerów.

LINK DO POBRANIA

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej