Immersion Games łączy siły z iFit

Bartosz Roslonski

Warszawskie studio specjalizujące się w grach VR nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc.

Owocem tej kooperacji ma być integracja urządzeń firmy wraz z grami Polskiego producenta. Dodatkowo dzięki współpracy Immersion Games będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować gry „Powered by iFIT”. A amerykańska spółka będzie promować te tytuły przy wykorzystaniu swoich technologii i aplikacji.

Baza subskrybentów iFit to ponad 6 mln użytkowników, którzy mogą być zainteresowani produkcjami znad Wisły. Współpraca ma również pozytywnie wpłynąć na debiutancką grę studia Disc Ninja. Dostępną od sierpnia bieżącego roku w największym sklepie z aplikacjami VR, Oculus Quest Store, a w nadchodzących miesiącach dotrzeć ma również na rynek Chiński.

Disc Ninja

Warszawskie studio istnieje od grudnia zeszłego roku i jest efektem wychodzenia naprzeciw potrzebom rynku przez grupę Immersion. Immersion VR od ponad siedmiu lat pracuje nad produktami i projektami w technologiach VR oraz AR współpracując z największymi firmami na świecie.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF