Innowatorzy 2020 roku nagrodzeni!
W tym roku, 1 czerwca był świętem nie tylko dla dzieci, ale także dla tych, co lubią przełamywać schematy. Podczas e-Gali Innovation 2020 jury konkursu nagrodziło 53 projekty, których autorzy stworzyli odważne koncepcje, przełamujące schematy w obszarze biznesu, mediów czy działań marketingowych.
Finał konkursu wypadł w trudnym okresie, jednak organizatorzy niezrażeni trudnościami, postawili na innowacyjne rozwiązanie. Jako jedni z pierwszych, zrealizowali niezwykłe wirtualne wydarzenie, w którym odbyło się kilkadziesiąt łączeń online jednocześnie, m.in.: z finalistami konkursu, a uczestników było ponad 400 osób. E-Galę poprowadził z wirtualnego studia Max Cegielski.
Jury przyznało 53 nagrody, z czego 8 złotych statuetek, 22 srebrne i 23 brązowe. Przedstawiamy 8 projektów ze złotem, w kategoriach:
1. Innowacyjny Biznes – podkategoria CSR:
- Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO;
- VMLY&R, za projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt”, zrealizowany dla NOIZZ.pl, BNP Paribas;
- Today, za projekt „Skreśl niepotrzebne”, w ramach projektu Avon kontra przemoc, zrealizowanego dla Avon.
2. Innowacyjny Biznes – podkategoria Usługa:
- Isobar Polska, za projekt Podróż bez barier, w ramach którego powstał Regioasystent – CRM do zarządzania zgłoszeniami, zrealizowany dla POLREGIO.
3. Innowacyjne Doświadczenie:
- ING Bank Śląski, za aplikację w ramach projektu „Prostomat – języka automatyzacja, taka sytuacja :)” (podkategoria CX/UX);
- Storytel, za projekt dla audiobooka „PSY 2.5 w imię miłości” (podkategoria Content).
4. Innowacyjne Doświadczenie – kampania społeczna:
- VMLY&R, za projekt Ostatni Twój Weekend, zrealizowany dla Gazeta.pl, Mastercard, BNP Paribas;
- BBDO Warszawa, za projekt Kolacje wigilijne dla starszych i samotnych, w ramach kampanii Nieużywane życzenia, zrealizowany dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsor strategiczny: TVN
Sponsorzy: Nielsen, AMS
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank
Media: Nowy Marketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +, Rzeczpospolita
Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR