Kampania na rzecz oszczędzania

2 301

Jesienią bieżącego roku Dalkia Warszawa przygotowała już piątą kampanię edukacyjną „Czy wiesz na co czekają zmarznięci mieszkańcy?”. Akcja skierowana jest do administratorów oraz zarządców nieruchomości, którzy decydują o „włączeniu kaloryferów”. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja GoldenSubmarine.

Celem przedsięwzięcia jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na problem zbyt późnego włączania ogrzewania mieszkańcom stolicy wraz z nadejściem chłodniejszych, jesiennych dni. 

W ramach akcji  przeprowadzona została szeroka kampania informacyjna m.in. za pośrednictwem buzz marketingu, działań w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, a także działań SEM. Dodatkowo na stronie www.cieplodlawarszawy.pl została przygotowana dedykowana akcji zakładka, w której użytkownicy mogą znaleźć szczegółowe informacje m.in. o tym jak płacić mniej za ogrzewanie lub jak oszczędzać ciepło. Ponadto Dalkia Warszawa do faktur wystawianych swoim klientom (m.in. szpitale, budynki administracyjne, urzędy i szkoły) dołączała specjalną wkładkę, w której również znalazły się powyższe informacje. 

Aby przedstawić możliwe rozwiązanie problemu oszczędzania ciepła, Agencja GoldenSubmarine przygotowała infografikę. Pokazuje ona w kilku prostych krokach jak oszczędzać ciepło dziś i co można zrobić jutro, aby zaoszczędzić jeszcze więcej. 

Oszczędzaj ciepło ikonografika

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej