...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Kampania na rzecz oszczędzania

Jesienią bieżącego roku Dalkia Warszawa przygotowała już piątą kampanię edukacyjną „Czy wiesz na co czekają zmarznięci mieszkańcy?”. Akcja skierowana jest do administratorów oraz zarządców nieruchomości, którzy decydują o „włączeniu kaloryferów”. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna była agencja GoldenSubmarine.

Celem przedsięwzięcia jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na problem zbyt późnego włączania ogrzewania mieszkańcom stolicy wraz z nadejściem chłodniejszych, jesiennych dni. 

W ramach akcji  przeprowadzona została szeroka kampania informacyjna m.in. za pośrednictwem buzz marketingu, działań w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, a także działań SEM. Dodatkowo na stronie www.cieplodlawarszawy.pl została przygotowana dedykowana akcji zakładka, w której użytkownicy mogą znaleźć szczegółowe informacje m.in. o tym jak płacić mniej za ogrzewanie lub jak oszczędzać ciepło. Ponadto Dalkia Warszawa do faktur wystawianych swoim klientom (m.in. szpitale, budynki administracyjne, urzędy i szkoły) dołączała specjalną wkładkę, w której również znalazły się powyższe informacje. 

Aby przedstawić możliwe rozwiązanie problemu oszczędzania ciepła, Agencja GoldenSubmarine przygotowała infografikę. Pokazuje ona w kilku prostych krokach jak oszczędzać ciepło dziś i co można zrobić jutro, aby zaoszczędzić jeszcze więcej. 

Oszczędzaj ciepło ikonografika

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF