Kłamstwa marketingu

0 10 444

Kate Cooper, konsultantka ds. marketingu produktów żywieniowych w ciągu 7 minut swojej prezentacji wprawiła w osłupienie zgromadzone audytorium.

Efekt ten uzyskała dzięki bardzo plastycznemu pokazaniu jakich technik używa marketing, aby konsumenci nie czuli dyskomfortu podczas kupowania produktów pochodzenia zwierzęcego.

::

Co sądzicie o tej prezentacji? Jak oceniacie sposób w jaki Kate Cooper mówiła do publiczności?

Piszcie w komentarzach.

::

Edit

Za prezentacją stoi agencja catsnake.com, która zatrudniła Kate Cooper, aby wcieliła się w rolę ekspertki. Jednak zarówno reakcje publiczności jak i przedstawione dane są prawdziwe (dziękujemy Mateuszowi, który podzielił się z nami na naszym fan page’u tą informacją).

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej