Konferencja Imagination Day 2019. Bilety już w sprzedaży!

208

Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Konferencja IMAGINATION DAY 9

Imagination Day to największe wydarzenie branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:

  • Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York
  • Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,
  • Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,
  • Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt 
  • Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn
  • Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania

Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na: www.imaginationday.pl.

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Ars Thanea, Mniam.tv food’n’fx studio

Sponsorzy: AMS, Storytel

Partnerzy: Coca-cola, IMM, Good Looking Studio, Gameset

Patroni medialni: Marketer +, Nowy Marketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta