Konferencja INNOVATION 2019 prowokuje do przyszłościowego myślenia

116

Gdzie jest granica wpływu technologii na naszą codzienność? Jaka jest przyszłość sztucznej inteligencji? W jaki sposób gry komputerowe mogą być pomocne w realnym życiu? Na te i wiele innych pytań odpowiadać będą prelegenci z całego świata, podczas Konferencji Innovation, już 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

W czasie konferencji zostaną zaprezentowane najciekawsze case studies pionierskich projektów, nowych idei i niezwykłych rozwiązań oraz światowe trendy. Celem Innovation jest edukacja i inspirowanie do myślenia o innowacjach oraz ich wdrażania. Wśród prelegentów znajda się między innymi gwiazda z USA Troy Hitch, Global Chief Innovation Officer z Proximity Worldwide, George Nolis Co-founder ze słynnej agencji gamingowej Battlenet czy laureat wielu międzynarodowych nagród Miahi Colbat, School Director of St. Brendan`s School of Innovation. W czasie konferencji dodatkowym źródłem wiedzy o nowoczesnych i odważnych rozwiązaniach będzie prezentacja zwycięskich projektów Konkursu Innovation  oraz specjalna strefa dla najciekawszych startupowców wyłonionych w konkursie Startup Program. Innovation to future thinking, praktyka (nie teoria) i nieszablonowe podejście do biznesu oraz marketingu.

Konferencja INNOVATION to trzy bloki: INNOVATION FOR GOOD, w którym prelegenci będą szukać odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące wpływu innowacji na codzienne życie, GAMIFICATION OF LIFE gdzie zostaną zaprezentowane przenikające do naszej rzeczywistości obszary z gier video oraz  TECHNOLOGY HACKING REALITY, w której Adam Heartle, specjalista od spraw bezpieczeństwa w sieci, redaktor naczelny serwisu ZaufanaTrzeciaStrona.pl, na żywo będzie hakował nasze umysły i telefony.

Szczegóły dotyczące wydarzenia, a także bilety dostępne są na stronie www.innovation.sar.org.pl. Do końca marca obowiązuje tańsza pula biletów.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry Polska

Sponsorzy: AMS, WP, Nielsen,

Partnerzy: Kukbuk, VRFACTORY, Grupa MU

Partner technologiczny: LG

Patroni medialni: Nowy Marketing, PRoto, Marketer Plus, Brief, Press, ThinkThank

Audytor Konkursu: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy