Konkurs dla dziennikarzy marek i mediów e-Mobility Media Awards 2021

samochod elektryczny

Redakcje gazet, czasopism, stacji radiowych, telewizyjnych, portali internetowych oraz dziennikarze i marki mogą zgłaszać nominacje do konkursu e-Mobility Media Awards 2021, organizowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez stronę kampanii do 30 września br.

Celem konkursu jest wyróżnienie tych dziennikarzy, mediów i brandów, które w rzetelny sposób i w największym stopniu przyczyniają się do kształtowania opinii społecznej na temat pojazdów elektrycznych. Wyniki poznamy już w październiku, podczas gali Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi – największej konferencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w całości poświęconej elektromobilności.

Marcin SzczupakElektromobilność w kontekście motoryzacji na dobre zagościła już na łamach mediów tradycyjnych i elektronicznych. Wiele marek motoryzacyjnych stawia sobie za cel bycie liderem nie tylko w zakresie sprzedaży aut z napędami elektrycznymi, ale także budowania narracji w przestrzeni medialnej.

Konkurencyjność produktowa sprawia, że o palmę pierwszeństwa w tym aspekcie rywalizują już praktycznie wszyscy. W codziennej pracy analitycznej zauważamy, że są istotne różnice w tym, jak marki mówią o swoich elektrycznych autach i rozwiązaniach do nich. Budując założenia do e-Mobility Media Awards, staraliśmy się docenić kreujących przekaz po stronie marek, ale także weryfikujących te doniesienia dziennikarzy i media. Jedna i druga strona w istotny sposób wpływa na podnoszenie wiedzy z tego zakresu w społeczeństwie.

Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Nagrody są przyznawane w 16 kategoriach  i zostaną wyłonione na podstawie analizy materiałów medialnych oraz przez kapitułę lub głosami dziennikarzy i mediów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF