Konkurs na identyfikację dźwiękową marki ZAiKS

ZAiKS logo tło

23 kwietnia to Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. UNESCO ustanowiło to święto, żeby promować czytelnictwo i ochronę własności intelektualnej. To symboliczna data: 23 kwietnia 1616 r. zmarł Miguel de Cervantes. W tym dniu, 52 lata wcześniej, urodził się William Shakespeare.

 

Ten dzień to także święto tych, których misją jest dbanie o prawa autorskie oraz praca na rzecz ludzi kultury i ich twórczości.

Stowarzyszenie Autorów ZAiKS zajmujące się tymi zagadnieniami obchodziło niedawno stulecie swojego istnienia. Światowy Dzień Książki i okrągła rocznica działalności zdaje się być idealnym momentem na dokonanie podsumowań i realizację nowych planów. Organizacja wkracza w nową erę– pełną wyzwań, choćby ze względu na pandemię, która panuje na świecie.

Jako stowarzyszenie stara się odpowiadać na zmieniające się potrzeby twórców i odbiorców kultury. Kreuje przestrzeń, która tworzy dobre możliwości do rozwoju i twórczości. Dlatego m.in. zmieniono stronę internetową, a w ciągu ostatniego roku usystematyzowano i uproszczono formalności, mechanizmy i narzędzia do załatwiania spraw oraz kontaktu z organizacją. Stworzono także kolejną w swojej historii wersję logotypu i hasła przewodniego ZAiKS-u.

ZAiKS masz zawsze pod ręką

Intuicyjna i przejrzysta analiza wynagrodzeń autorskich. Zgłaszanie koncertów. Katalog muzyczny i teatralny. Te i inne funkcjonalności nowego serwisu zaiks.online dostępne są teraz zarówno przez www, jak i aplikację na smartfony.

A wszystkie informacje potrzebne twórcom i tym, którzy chcą skorzystać z ich pracy, znajdziesz na nowej stronie zaiks.org, która została zaprojektowana tak, by wygodnie korzystać z niej również na urządzeniach mobilnych.

Brzmienie wyobraźni – konkurs na identyfikację dźwiękową ZAiKS-u

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na stworzenie dźwiękowego odpowiednika hasła „ZAiKS. Sprzyjamy wyobraźni”. Czekamy na identyfikację dźwiękową, której będziemy używać do opowiadania o ZAiKS-ie. Maksymalnie 3-sekundowy dźwiękowy znak marki oraz jego dłuższą wersję (7-12 sekund).

Nasze muzyczne logo powinno współgrać z naszym nowym znakiem graficznym, który jest żywy, zmienny, otwarty, i który zostawia miejsce na wyobraźnię widza, odbiorcy, słuchacza. Taka też powinna być nasza nowa identyfikacja dźwiękowa.

„Wiadomości” ZAiKS-u

ZAiKS_COVER

Zapraszamy do przeczytania znakomitego, poświęconego kobietom, nowego numeru „Wiadomości” ZAiKS-u. O kobiecej sile mówi nasza okładkowa bohaterka Agnieszka Holland w rozmowie z Łukaszem Maciejewskim. O kobietach w literaturze pisze Justyna Sobolewska. O kompozytorkach – Aleksandra Chmielewska. Polecamy także teksty o twórczyniach szczególnie aktywnie działających w naszym stowarzyszeniu, a także o założycielce ZAiKS-u – Andzie Kitschman, pierwszej polskiej dyrygentce, która brawurowo torowała sobie drogę w świecie sztuki zdominowanym przez mężczyzn.

 

 

 

 


Źródło: ZAiKS

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF