Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Agencja Hypermedia Isobar znalazła ciekawy sposób na rekrutację - potencjalnych pracowników zaprasza na wycieczkę po ich warszawskim biurze przy pomocy… łazika kosmicznego.

Od 12 do 14 sierpnia na stronie isobarexplorer.com osoby, które chciałby zacząć pracę w Hypermedia Isobar będą mogły ją poznać nie ruszając się z domu. Dzięki tej stronie będzie można sterować specjalnym łazikiem, który porusza się po biurze agencji.

Łazik ma wbudowany ekran oraz kamerę, zatem z jednej strony kandydaci dostaną możliwość zobaczenia swojego ewentualnego przyszłego miejsca pracy, a z drugiej strony pracownicy Hypermedia Isobar przekonają się kto chciałby zostać ich współpracownikiem.
Sterowanie łazikiem jest bardzo proste, ale jednocześnie daje dużo frajdy. Wiem, bo sam go testowałem.

Poszukujemy ludzi, którzy są otwarci i dobrze czują się w świecie nowych technologii. Aby do nich dotrzeć, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie tej nietypowej akcji. Tak jak zmieniły się media, zmienił się również sposób, w jaki powinni komunikować się pracodawcy z kandydatami. Nie wystarczy już napisać w ogłoszeniu o pracę, że jesteśmy „młodym dynamicznym zespołem”. Trzeba do tego przekonać odbiorców. – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.

Zarządzający agencją twierdzą też, że takie łaziki jak Isobar Explorer mogą stać się w przyszłości narzędziem do komunikacji z pracownikiem wykonującym swoje zadania zdalnie. 

Pomimo tego, że łazikiem będzie można swobodnie kierować od 12 sierpnia, taki sposób rekrutacji już przynosi pierwsze sukcesy – od uruchomienia strony isobarexplorer.com agencja dostała już 150 aplikacji o pracę.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF