...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

LeoCare rewolucja ubezpieczeń online

Leocare

LeoCare od początku tego roku chce zrewolucjonizować i unowocześnić system ubezpieczeń we Francji, kolejny zastrzyk gotówki ma przybliżyć ich do tego celu.

Większość z nas płaci za ubezpieczenia przynajmniej dwóch lub trzech rzeczy, takich jak dom, smartfon, samochód czy też motocykl. Każde z tych ubezpieczeń musimy wykupić u oddzielnego ubezpieczyciela, a następnie opłacić również na oddzielne rachunki.
Twórcy aplikacji LeoCare postanowili ułatwić życie wielu rodaków poprzez stworzenie aplikacji pozwalającej na organizację swoich ubezpieczeń w jednym miejscu. Na ten moment możliwe jest ubezpieczenie w aplikacji oraz na stronie: swojego domu, samochodu, telefonu oraz motocyklu. Docelowo LeoCare chce oferować ubezpieczenia dowolnych dóbr, chociażby rowerów czy hulajnóg.
Dodatkowo aplikacja pozwala na modyfikowanie swojego ubezpieczenia i łatwe rozszerzanie w razie potrzeby.

Dzięki temu w momencie, kiedy stałym kierowcą jest jedna osoba, i pojawia się drugi kierowca, nie ma potrzeby płacić za ubezpieczenie samochodu, a jedynie można zmienić składkę kiedy jest to wymagane.  Na koniec oferta przejrzyście zobrazuje, które czynniki mają wpływ na koszty ubezpieczenia.

Start up zaczął działalność początku tego roku, pozyskując 15 milionów euro od inwestorów. Teraz w inwestorskiej serii B udało im się pozyskać kolejne 116 milionów euro. Są to środki, które mają pomóc w rozwinięciu aplikacji na zagraniczne rynki oraz pozwolą na wprowadzenie nowych funkcji. Najnowszym zapowiedzianym narzędziem ma być ‘TakeCare’, które poinformuje użytkownika o niebezpiecznych miejscach w okolicy. Nie tylko pokaże, w których miejscach miasta najczęściej zdarzają się niebezpieczne sytuacje, ale również ostrzeże o skrzyżowaniu, na którym często dochodzi do wypadków.
Już teraz z projektu korzysta 65 tysięcy francuzów. Następnym rynkiem ma być Hiszpania i inne części Europy.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF