LG Electronics dziękuje swoim fanom
LG umieści najciekawsze wyznania swoich fanów na największych skrzyżowaniach świata – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie
LG Electronics rusza z nową kampanią online prowadzoną pod hasłem „Dla mnie jesteś doskonała”, w ramach której od 15 lipca br. konsumenci przesyłać firmie wideoklipy z wiadomościami do swoich bliskich. Wybrane prace przesłane za pośrednictwem www.LGmobile.com, profilu na Facebooku lub YouTube zostaną wyświetlone na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.
Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie, będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG. Autor wiadomości, która okaże się najbardziej popularna i jednocześnie zbierze najwięcej odsłon otrzyma kartę podarunkową o wartości 5 tys. dol. Ponadto 40 losowo wybranych uczestników otrzyma smartfony LG z serii G, a kolejnych 500 osób drukarki LG Pocket Photo.
Akcja LG ma być formą podziękowania klientom. – Jesteśmy wdzięczni naszym Klientom i fanom, oraz wszystkim tym, którzy podzielają naszą filozofię Life’s Good, za ich wsparcie i opinie. Są dla nas niezwykle ważne i pomagają nam tworzyć coraz lepsze produkty – mówi Jong-seok Park, prezes LG Electronics Mobile Communications.