...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Warszawa chce przyciągnąć producentów filmowych

Rusza konkurs fotograficzny pt.: „W roli głównej: Warszawa”, którego celem jest zachęcenie światowych producentów do kręcenia filmów w stolicy Polski, poprzez pokazanie im walorów tego miasta. Do udziału w konkursie zaproszeni są przede wszystkim mieszkańcy Warszawy.

Polska stolica nie wykorzystuje w pełni swego potencjału jako plan lub bohater produkcji filmowych. Dlatego konkurs „W roli głównej: Warszawa” ma na celu ukazanie stolicy krajowym i zagranicznym producentom filmowym oczami mieszkańców, którzy znają ją najlepiej.

– Warszawa może zagrać w filmie rolę miasta średniowiecznego, międzywojennego lub socrealistycznego. Może być ukazana jako nowoczesna światowa metropolia, przestrzeń industrialna. Dla filmowców atrakcją mogą być nadrzeczne plaże z bujną roślinnością. Warszawa, jak każda wielka aktorka może się zmieniać zależnie od kreowanej roli, ale potrzebuje dobrego impresaria. Konkurs fotograficzny „W roli głównej: Warszawa” ma spełnić taką funkcję – czytamy na stronie miasta.

Do konkursu zaproszeni są wszyscy mieszkańcy Warszawy, zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Każdy z uczestników może zgłosić po jednej fotografii w każdej z czterech kategorii:
1. Warszawa historyczna
2. Warszawa zielona
3. Warszawa nowoczesna
4. Warszawa alternatywna i nieznana

Zdjęcia konkursowe można zgłaszać od 15 lipca do 15 września 2013 roku. Wcześniej należy wypełnić formularz zamieszczony na stronie internetowej www.konkursfoto.mckis.waw.pl.

Nagrody zapewnia Fuji Film oraz Akademia Fotografii – partner strategiczny konkursu.Nagrodami są aparaty fotograficzne i możliwość udziału w kursach fotograficznych. Organizatorami konkursu są Miasto st. Warszawa i Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF