Linie Emirates z oficjalnym sponsoringiem

Od września Linie Emirates postanowiły rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o spoty w wybranych programach telewizyjnych. Będą sponsorem pogody na TVN24 oraz TVN Biznes i Świat. Reklamy zobaczymy także w wieczornych pasmach Grupy AXN, National Geographic, FOX i TVNStyle.

Linie Emirates postanowiły w tym roku rozszerzyć swoje kanały komunikacyjne o dotąd nie wykorzystywaną telewizję, która stała się jednym z elementów długofalowej strategii budowania tej marki na polskim rynku. Przekaz skupia się na prezentacji usług Emirates w wybranych przez nią stacjach, natomiast same komunikaty zostały dopasowane do wyselekcjonowanych programów i pasm na tychże kanałach.  Spot „Musician” został powiązany z prognoza pogody na kanałach TVN24 oraz TVN Biznes i Świat, a „Cuisine” znajdziemy w wieczornym paśmie stacji tematycznych między innymi Grupy AXN, National Geographic, FOX czy TVNStyle.

::

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. Za kreację odpowiada agencja Grey.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF