Link to Poland świętuje pierwsze urodziny
Mija rok od momentu kiedy Link to Poland - portal internetowy o Polsce i Polakach na świecie, pojawił się w sieci.
– Portal Link to Poland spotkał się z przychylnym odbiorem wielu osób prywatnych, instytucji i organizacji, o czym świadczy liczba odwiedzin na stronie oraz oddźwięk w mediach społecznościowych. W tak krótkim czasie Link to Poland nawiązał współpracę z ponad 80 partnerskimi organizacjami i mediami z całego świata, mającymi duże znaczenie dla Polaków żyjących poza granicami kraju – mówi Mariusz Soltanifar, pomysłodawca Link to Poland i jednocześnie koordynator sekcji Biznes.
Portal Link to Poland poprzez ścisłą współpracę z mediami i organizacjami polonijnymi, a także polskimi ambasadami upowszechnia wiedzę o polskiej kulturze i tradycji, informując o działalności Polaków i Polonii w różnych dziedzinach życia. Prezentuje osiągnięcia, wystawy, wykłady, koncerty i wiele innych projektów, realizowanych na świecie z udziałem Polaków.
– Mamy tak wiele do zaprezentowania na świecie i zdecydowanie często jesteśmy zbyt krytycznie nastawieni do własnych osiągnięć i własnej tradycji uznając je za niegodne uwagi i zaściankowe. Takie inicjatywy jak Link to Poland pozwalają nam uzmysłowić sobie i docenić nasze osiągnięcia, a tym samym pomagają reklamować Polskę poza jej granicami. Szczerze kibicuję tej inicjatywie odnajdując nie tylko otwartego do współpracy partnera, ale również inspirującego do dalszych wspólnych działań – mówi Irena Bieguńska, wlaścicielka firmy My Poland, prezentującej polskie rękodzieło.
Link to Poland zacieśnia także współpracę z Polską Organizacją Turystyczną, która objęła patronat merytoryczny nad portalem.
Rok Link to Poland w liczbach:
485 opublikowanych artykułów
87 organizacji partnerskich
30 patronatów medialnych
15 referencji
3986 – liczba likes na facebooku
2604 – liczba członków grupy na Facebooku
665 śledzących na Twitterze
509 pinów na Pintereście
Jakie są palny serwisu Link to Poland? – Po nowym roku Link to Poland uruchamia pieć wersji regionalnych: we Francji, Holandii, Irlandii, Niemczech i Wielkiej Brytanii, wydaje ekskluzywny magazyn oraz uruchamia sieć networkingową polskich firm działających za granicami Polski. Portal będzie współzarządzany również przez lokalnych reprezentantów Link to Poland – mówi Grzegorz Chęć, współzalożyciel portalu. – Zapraszamy serdecznie do współpracy, osoby prywatne i organizacje, gotowe podjąć wyzwanie prezentacji Polski i Polaków w świecie, w sposób interaktywny i nowoczesny – dodaje Chęć.